Hvad synes du om det dine børn laver???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor fantastisk er dit barns kreationer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.129 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg er helt flov, og derfor anonym, men jeg synes det er SÅ fantatisk det mit barn kommer hjem med når de har malet, lavet noget i ler osv.

-og det får mig til at tænke. Er det normalt at man som mor bare synes at det er smukt og virkelig kunsterisk det ens eget barn laver, og man slet ikke selv kan se at det er akkurat lige så grimt/flot som det alle de andre har lavet. Eller kunne det tænkes at mit barn faktisk er kunsterisk anlagt.

Mit spørgsmål er hvordan du vurdere KVALITETEN af det dit barn laver, jeg spørger ikke til om du bliver glad for det eller ej!!! For jeg går ud fra at alle forældre bliver glade for det deres børn kommer hjem med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

december-babyen

Jeg er utrolig stolt af min søns kreationer...ligger dem endda på facebook da jeg er så stolt over ham

Han er rigtig kreativ og elsker at sy og lave smykker og går ofte med de smykker han har lavet til mig

Har også gemt stort set samtlige malerier og tegninger han har lavet igennem de sidste 2 år ca.

Jeg er meget stolt over det han fabrikerer

Anmeld

20. juni 2011

Mi

Jeg tror det er meget normalt at man syntes at det ens eget barn har lavet er helt fantastisk, selvom det måske bare er meget normalt. Det er jo det, som er så fantastisk for børnene, at deres forældre syntes at de er noget helt specielt

Mine børn har meget forskellige kreative evner. Isabella tegner meget flot, præcist og detaljeret og hun ELSKER det  Hendes lærer roser hende også til skyerne og hænger hendes billeder op i klassen.

Laura tegner nok faktisk lidt dårligere end gennemsnittet for hendes alder og køn. Hun tegner lidt som drengene i hendes klasse, enkelt, stregtegninger og gerne maskiner  Hun bruger slet ikke den samme tid på at tegne som Isabella gør, for det interesserer hende ikke.

Maja tegner som man nu gør i 2 års alderen - streger. Idag var hendes tegning julemanden og det var altså meget svært at se

Jeg har ikke særlig meget af deres kreationer fremme, for der bliver ved med at komme en masse, men der hænger da ofte en tegning på køleskabet.

Anmeld

20. juni 2011

hilma

og sååå kom pædagokken lige ind men hvor er jeg glad for at læse at forældre bliver glade for børnenes kreationer, får jo et kæmpe smil på læberne min krudtbamse er så lille endnu og det er måske lige i overkanten at rose en omgang afføring til skyere men det er bare så dejligt at se at nogle forældre værdsætter det børnene laver, mere ros børn får omkring deres kreationer, mere lyst får de til at fortsætte dejligt dejligt at læse

Anmeld

21. juni 2011

skønneunger

mine børn bliver rost til skyerne og de ting de laver bliver også stilt frem dog vil jeg være ærlig at sige nogen af tingene kan være mindre kønne det siger jeg dog aldrig nogensinde til dem! men det betyder ikke at de ting får mindre betydning for mig

Anmeld

21. juni 2011

iris-mor

Her er da lige 1eksempel på min kreative datters kunnen. Normailt har jeg ikke styr på vores billeder, men sad lige og kiggede dem her til aftens.

Fordelen er at hun kan få tiden til at gå med alt, hun kan lave alt ud af ingenting og nogle fantastiske resultater. Ulempen er at her altid roder - hun er altid i gang med et eller andet og det må ikke gemmes eller smides ud. Så det sker når hun ikke er hjemme.

p.s. billedet betyder især noget for mig, fordi det er taget aftenen før lillesøster kom til verden ved pks.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Jeg er helt flov, og derfor anonym, men jeg synes det er SÅ fantatisk det mit barn kommer hjem med når de har malet, lavet noget i ler osv.

-og det får mig til at tænke. Er det normalt at man som mor bare synes at det er smukt og virkelig kunsterisk det ens eget barn laver, og man slet ikke selv kan se at det er akkurat lige så grimt/flot som det alle de andre har lavet. Eller kunne det tænkes at mit barn faktisk er kunsterisk anlagt.

Mit spørgsmål er hvordan du vurdere KVALITETEN af det dit barn laver, jeg spørger ikke til om du bliver glad for det eller ej!!! For jeg går ud fra at alle forældre bliver glade for det deres børn kommer hjem med.

Hver so syntes om sine egne grise.

Og ja, jeg syntes mine ungers kreationer er vildt flotte og jeg elsker at få ting de har lavet og sætter det gerne frem.

Har ikke stemt, da jeg ikke syntes nogen af dem sådan passer. For vi taler jo her om børn, der udlever deres fantasi og kreative evner. Og de skal ikke bedømmes på nogen måde.

*Camilla 25+6

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Hver so syntes om sine egne grise.

Og ja, jeg syntes mine ungers kreationer er vildt flotte og jeg elsker at få ting de har lavet og sætter det gerne frem.

Har ikke stemt, da jeg ikke syntes nogen af dem sådan passer. For vi taler jo her om børn, der udlever deres fantasi og kreative evner. Og de skal ikke bedømmes på nogen måde.

*Camilla 25+6

Sikke da et dejligt svar! Børn skal ikke bedømmes. Det vil jeg skrive mig bag øret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.