Sidste lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Tropez

er nu overstået, og det gik lige som det skulle, alt var som det skulle være, og min kæmpe baby står med hovedet dybt i bækkenet, han mærkede i lang tid, hvor han sagde, ja der skulle gerne være et hoved et sted  og så skønnede han hende til at være 2500gr stor nu og jer har da stadig 6 uger endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Happiness

Tropez skriver:

er nu overstået, og det gik lige som det skulle, alt var som det skulle være, og min kæmpe baby står med hovedet dybt i bækkenet, han mærkede i lang tid, hvor han sagde, ja der skulle gerne være et hoved et sted  og så skønnede han hende til at være 2500gr stor nu og jer har da stadig 6 uger endnu 

Hold da op en basse du går rundt med Men dejligt!

Fedt at din læge også skønner vægt. Det gjorde min ikke. Så blev/bliver kun skønnet ved JM.

Anmeld

20. juni 2011

Tropez

Happiness skriver:

Hold da op en basse du går rundt med Men dejligt!

Fedt at din læge også skønner vægt. Det gjorde min ikke. Så blev/bliver kun skønnet ved JM.

Ja hun er lidt af en bamse og hun bliver jo nok ikke mindre heller; 0) men ja det er lidt sejt at han også lige gav et skøn på vægten, glæder.mig til hvad jm siger den 7/7 om hun mener det samme stadigvæk

Anmeld

28. juni 2011

ønskebørn74

Tropez skriver:

Hold op en dejlig lille basse hun bliver!!!!  Dejligt at høre at det går godt... Vildt der ikke er længere til!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.