Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ved ikke om Heidi har sendt sms rundt til jer Aalb-piger, men vi tager i zoo d. 29. juni, skal I ikke med?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
har fået svar fra annamette og Helle de kan ikke øv
hvad med dig Anette er du med smil Avi har jeg ikke hørt fra endnu... knus Heidi
Heidimed lea skriver: har fået svar fra annamette og Helle de kan ikke øv hvad med dig Anette er du med smil Avi har jeg ikke hørt fra endnu... knus Heidi
Ok, Avi har jeg ikke set liv fra på chat, FB eller her i flere mdr..... Håber du kan Annette
Annette skriver: Hejsa.Jeg har ikke modtaget nogen sms, men det kan også være fonen der har været tosset.Jeg har ikke ferie den dag, så må desværre melde fra Men håber I får en dejlig dagKnus
Hejsa.Jeg har ikke modtaget nogen sms, men det kan også være fonen der har været tosset.Jeg har ikke ferie den dag, så må desværre melde fra Men håber I får en dejlig dagKnus
Øv
Hvor er I gode til at være aktive i Aalborg...
Lyder vildt hyggeligt med zoo tur...
Knus Kathrina
Hej Annette det er fordi jeg ikke har dit nummer,, men vil meget gerne have dig med.. derfor skrivelsen herinde øv at du ikke kan kunne være hyggeligt
onsdag er så lige den dag jeg skal på job, har ellers fri alle andre dage næste uge
Annette skriver: Hej Heidi..Vi har ikke ferie før i uge 28, 29, 30..Kan du ikke få nummeret af Tina, kan ikke finde ud af at smide det i en privat besked herinde Vil meget gerne inviteres en anden gang, så må vi håbe vi så kan Knus
Hej Heidi..Vi har ikke ferie før i uge 28, 29, 30..Kan du ikke få nummeret af Tina, kan ikke finde ud af at smide det i en privat besked herinde Vil meget gerne inviteres en anden gang, så må vi håbe vi så kan Knus
jo det skal jeg nok du var nu blevet inviteret alligevel for så havde jeg bare bedt Tina om at høre om du kunne... vi finder bare en anden dag også..
knus Heidi
ps Avi skrev i går hun kommer også med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128