Stor tøj pakke str. 56 - katvig, ej sikke leg osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.209 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Dictes mor

Stor pakke tøj i str 56.

19 bodystockings, 9 par bukser, 9 bluser, 10 heldragter, tre par strømpebukser, 3 kjoler, en ticket to heaven flyverdragt og fleecedragt.

Sælges billigt: Maks 40 kr per styk, meget af det billigere

Jeg fjerner billederne af det, der bliver solgt, så der altid kun er billede af det, der er tilbage.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

grinbidderen

Dictes mor skriver:

Stor pakke tøj i str 56.

19 bodystockings, 9 par bukser, 9 bluser, 10 heldragter, tre par strømpebukser, 3 kjoler, en ticket to heaven flyverdragt og fleecedragt.

55 stykker tøj i alt. Sælges samlet til en pris af 1000 kr, men sælges også enkeltvis

hvad skal du have for billede 1-6-22-31-40??

Anmeld

20. juni 2011

Dictes mor

grinbidderen skriver:

hvad skal du have for billede 1-6-22-31-40??

Dem vil jeg gerne have 170 for.

Anmeld

20. juni 2011

grinbidderen

Dictes mor skriver:

Dem vil jeg gerne have 170 for.

Det er en helt okai pris, men tænker lige over det for har nok først pengene næste månede. men det er jo lige om lidt..

Anmeld

20. juni 2011

Dictes mor

grinbidderen skriver:

Det er en helt okai pris, men tænker lige over det for har nok først pengene næste månede. men det er jo lige om lidt..

Du tager bare den tid du skal, hvad med det du nævnte på facebook, skal vi vente med det også?

Anmeld

20. juni 2011

grinbidderen

Dictes mor skriver:

Du tager bare den tid du skal, hvad med det du nævnte på facebook, skal vi vente med det også?

det vi skrev om tidliger vil jeg gerne sætte pengene ind til imorgen. og hvis du kan vente med pengene til d.1 så vil jeg gerne købe det jeg skrev her plus der var noget inden i str.62 os. så kan du sende det efter d.1 så jeg frisk..

Anmeld

20. juni 2011

Dictes mor

grinbidderen skriver:

det vi skrev om tidliger vil jeg gerne sætte pengene ind til imorgen. og hvis du kan vente med pengene til d.1 så vil jeg gerne købe det jeg skrev her plus der var noget inden i str.62 os. så kan du sende det efter d.1 så jeg frisk..

jeg sender det i størrelse 50 til dig med det samme, så du får det mens hun stadig kan passe det. Resten kan jeg lægge til side til dig til den 1. Skriv, hvad du vil have i str. 62 også, så lægger jeg det fra til dig med det samme

Anmeld

20. juni 2011

grinbidderen

Dictes mor skriver:

jeg sender det i størrelse 50 til dig med det samme, så du får det mens hun stadig kan passe det. Resten kan jeg lægge til side til dig til den 1. Skriv, hvad du vil have i str. 62 også, så lægger jeg det fra til dig med det samme

ihe det lyder super dejligt.. taak.. jeg skriver lige inden i tråden også må du finde en pris også ser jeg hvad det bliver om jeg evt. får købt for meget, el ik..

Anmeld

20. juni 2011

Dictes mor

grinbidderen skriver:

ihe det lyder super dejligt.. taak.. jeg skriver lige inden i tråden også må du finde en pris også ser jeg hvad det bliver om jeg evt. får købt for meget, el ik..

Jeg har skrevet til dig i den anden tråd med tøj i str. 62

Anmeld

27. juni 2011

Dictes mor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.