En lille månedes tid. Mathilde blev syg -med virus sagde de på børeafdelingen da vi blev sendt derind pga at lægen mente hun var dehydreret. (Kan stadig blive harm over det, så må tilføje at vi ventede derinde i tre timer inden de kiggede på hende, hun var så ikke dehydreret, men hvis hun havde, så havde vi sat med en "klud"/slap pige i tre timer, hvor hun kunne have fået drop, men okay hun var ikke den eneste der var derinde,men man bliver lidt ego når det handler om ens lille guldklump.)
Men efter denne virus, hvor hun endte med ikke at ville spise, hvilket lægen troede der var pga. kvalme som kom pga. manglende afførring, så kom hun på laktulose og det synes jeg ikke hjalp, men heldigvis har vi jo Tina-baben herinde, som kunne vejlede mig..
Vi satte dosinen op og så skete der ting og sager, men nu er det ligesom gået lidt i stå i igen, men nu dropper vi laktulosen og sender mere sveskemos i hende og håber at det vender..
Inden alt dette havde hn afførring en gang dagligt, men jeg ville lige høre om det er normalen eller om det var for meget at stile efter igen..
Tak for svar :)
Qnus Anja..
Anmeld