Min første (og sidste) bryllupskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.252 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

linemus

Det lykkedes! Trods et hav af kvaler og forhindringer stod bryllupskagen til min kære svigerinde og svoger klar til fremvisning og spisning kl.23.30 lørdag aften. Den er jo slet slet ikke som min perfektionistiske tankegang havde forestillet sig, men da jeg har været helt nede og vende og tænkt at det blev den værste omgang l..., er jeg endt med at være ganske godt tilfreds Og brudeparret blev så glade så glade, og alle gæsterne syntes, den smagte fantastisk

Kagen består af lyse kagebunde, appelsinmousse og mørk chokolademousse. Smurt op med palminsmørcreme og dækket med marcipan. Pynten er lavet af mmf.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Nettemor

den er da flot!

Anmeld

20. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Den er da blevet rigtig flot

Anmeld

20. juni 2011

Dot D

Det skal da ikke være den sidste, den er rigtigt flot. Flotte farver og flotte roserog den ser flot ud indeni også

Anmeld

20. juni 2011

Janni.

Den ser da rigtig lækker ud, synes altså det er en skam at vi her på baby ikke kan få smagsprøver via skærmen 

Anmeld

20. juni 2011

HeidiØ

Hooold da op, den er altså godt nok flot og ser da bare super lækker ud!  Godt gået!!

Anmeld

20. juni 2011

Zafir

Giv mig et stykke nu!! Jeg vil ha det...!
Den ser, om ikke andet mega lækker ud. Også synes jeg også den er flot. Jeg kan godt se hvad du mener, med småtingene, men pynten er mega flot og sætter prikken over i'et.
Jeg syntes ikke det skal være den sidste, nu har du jo haft bøvlet og ved hvad du ikke skal gøre en anden gang.

Anmeld

20. juni 2011

LISBETH:-)

Line det har da været hele kampen værd! Den er da rigtig rigtig fin!

Du er godt nok dygtig til at lave roser!

Anmeld

20. juni 2011

twinboys

Super flot og smuk

Anmeld

20. juni 2011

Mi

Den lyder rigtig lækker, og nogle meget smukke roser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.