Mine første mavebilleder herinde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

HeidiØ

Jemion skriver:

Så lidt  Følger også dig på MM Det her brugernavn er det jeg normalt havde på MM men skiftede da jeg blev gravid da det var en hemmelighed, har overvejet at skifte tilbage

Hehe det forvirrer sikkert mange i vores gruppe derinde, hvis du gør det  .. jeg kan faktisk bedre li den her side, synes den er nemmere at finde rundt i. Men vores gruppe på MM er virkelig god

Uh skal i øvrigt til scanning hos scanningsjordemoderen igen her på næste tirsdag! Den store der, jeg kan se du også har fået. Ih det blir godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Miia90

HeidiØ skriver:

Tak skal du ha  .. går dog allerede som en and, har sindssygt ondt og den tynger godt nedad - men hva pokker!! Det gør intet

Anmeld

20. juni 2011

Jemion

HeidiØ skriver:

Hehe det forvirrer sikkert mange i vores gruppe derinde, hvis du gør det  .. jeg kan faktisk bedre li den her side, synes den er nemmere at finde rundt i. Men vores gruppe på MM er virkelig god

Uh skal i øvrigt til scanning hos scanningsjordemoderen igen her på næste tirsdag! Den store der, jeg kan se du også har fået. Ih det blir godt

Nej du har nok ret, må hellere lade være jeg tror jeg er lige meget på begge sider Jeg er også rigtig glad for vores gruppe på MM Ej hvor dejligt, det kan i godt glæder jer til det er helt fantastisk  Jeg kan næsten sidde og tude når jeg ser de dejlige billeder af vores lille vidunder

Anmeld

20. juni 2011

HeidiØ

Jemion skriver:

Nej du har nok ret, må hellere lade være jeg tror jeg er lige meget på begge sider Jeg er også rigtig glad for vores gruppe på MM Ej hvor dejligt, det kan i godt glæder jer til det er helt fantastisk  Jeg kan næsten sidde og tude når jeg ser de dejlige billeder af vores lille vidunder

Ja, vi venter os vidst et par rigtig ønskebørn - hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.