Det der med, at spise pænt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Kofoed.

Det kan nu godt være, at det bare er mig  meeen. Jeg kan simplehen ikke lade værre med, at spilde, hver aften efter maden er der mindst i plet midt på maven. Det var ikke særlig tit inden maven blev halv stor, men nu, jamen det er hver aften og hvis det ikke er maven, jamen så er det hår og brystet der "samler" op.

Er jeg den eneste, der ikke helt kan styre det med, at spise pænt, efter man har fået mave?

Mistænker lidt min enorme appitit for grunden...

Hilsen en gravid der efterhånden kun har plettet tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

SaNiNa

Hihi det er ikke så slemt her, jeg bruger dog tit maven som et ekstra bord

Men pyt med vi spilder lidt det kan jo vaskes hihi

Min appetit er godt nok også kommet den seneste uge samtidig med min kvalme har været meget tiltagende.

Anmeld

20. juni 2011

maryjane

Kofoed33 skriver:

Det kan nu godt være, at det bare er mig  meeen. Jeg kan simplehen ikke lade værre med, at spilde, hver aften efter maden er der mindst i plet midt på maven. Det var ikke særlig tit inden maven blev halv stor, men nu, jamen det er hver aften og hvis det ikke er maven, jamen så er det hår og brystet der "samler" op.

Er jeg den eneste, der ikke helt kan styre det med, at spise pænt, efter man har fået mave?

Haha, jeg kunne ha' skrevet det indlæg. Gør mig ikke så meget når det kun er mig og kæresten derhjemme, meeeen det er sgu lidt træls når man er i byen osv. og kommer til at rende med sådan en sovseplet resten af dagen. Ak ja.

Anmeld

20. juni 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Hihi det er ikke så slemt her, jeg bruger dog tit maven som et ekstra bord

Men pyt med vi spilder lidt det kan jo vaskes hihi

Min appetit er godt nok også kommet den seneste uge samtidig med min kvalme har været meget tiltagende.

Min er også ved at være god nok formet til ekstra bord, glæder mig til at prøve, hehe.

Jo jo, men til et bryllup er det ikke super smart allerede i forretten, at kaste mad ned over maven Heldigvis passer plettens farve ret godt, så det ikke var så tydeligt.

Det er altså irreterede med den kvalme. Jeg har i 1 trimester ikke kastet op, men igår aften var "lysten" større ind nogensinde før.

Anmeld

20. juni 2011

Kofoed.

maryjane skriver:

Haha, jeg kunne ha' skrevet det indlæg. Gør mig ikke så meget når det kun er mig og kæresten derhjemme, meeeen det er sgu lidt træls når man er i byen osv. og kommer til at rende med sådan en sovseplet resten af dagen. Ak ja.

Tihi, så er jeg ikke ene, hehe.

Ja jeg var til bryllup i lørdags.... Heldigvis passer farve nogenlunde til kjolen

Anmeld

20. juni 2011

SaNiNa

Kofoed33 skriver:

Min er også ved at være god nok formet til ekstra bord, glæder mig til at prøve, hehe.

Jo jo, men til et bryllup er det ikke super smart allerede i forretten, at kaste mad ned over maven Heldigvis passer plettens farve ret godt, så det ikke var så tydeligt.

Det er altså irreterede med den kvalme. Jeg har i 1 trimester ikke kastet op, men igår aften var "lysten" større ind nogensinde før.

Hihi nej er glad for vi ikke skal til nogen fester under graviditeten og tror heller ikke jeg vil være frisk nok til det

Anmeld

20. juni 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Hihi nej er glad for vi ikke skal til nogen fester under graviditeten og tror heller ikke jeg vil være frisk nok til det

Det var heldigvis også den sidste, det eneste der mangler er min og kæresten fødselsdag, men for det første håber jeg lillepigen kommer ud inden kæresten fødselsdag. Min egen bliver fejret med en gang spisning, som kære stedmor laver og holder

Anmeld

20. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Jeg har ikke spildt på maven endnu... Men tilgengæld altid på bordet.. 

Anmeld

20. juni 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Jeg har ikke spildt på maven endnu... Men tilgengæld altid på bordet.. 

Sker der noget med en gravids motorik eller hvad? synes munden er alt for langsom til at lukke, hehe.

Anmeld

20. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Sker der noget med en gravids motorik eller hvad? synes munden er alt for langsom til at lukke, hehe.

Hihi... Hmm... Måske... Ellers er vores appetit bare en smule for ivrig... ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.