job til hjemmegående/arbejdende med nedsat tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.497 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Chaos

Hej alle, Her i foråret har vi lanceret det nye børnetøjsmærke Chaos Couture, se www.chaoscouture.com. Vi laver to kollektioner om året, som skal sælges via private slagskonsulenter i alle egne af Danmark. Vi søger pt konsulenter. Jeg vedhæfter vores stillingsopslag og håber på interesse. RING! Mange hilsner Chaos Couture  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

FjolleTrold

Jeg tænker på hvad der gør jer anderledes end det andet børntøj man kan købe på "home-parties"? Kunne da være interesseret...

Anmeld

6. juli 2011

Chaos

Hej FjolleTrold, 

Man kan sige, at vi laver casual og cool tøj med ret enkle snit og linjer, men dog med fine små detaljer. Der hvor vi er "anderledes" i forhold til mange af de andre mærker, der sælges via et netværk af konsulenter, er nok i virkeligheden, at vores tøj appellerer til en meget BRED forsamling af folk. Det betyder nemlig, at det kan blive en meget interessant forretning for os men også for vores konsulenter! - Vi oplever med andre ord, at tøjet sælger sig selv, når først folk har set det. Vi skal blot have det eksponeret mere via flere konsulenter!

Vi kan evt. tage en snak på telefon?! 

Mange hilsner

Chaos Couture

Anmeld

20. oktober 2011

mialt

jeg er også interesseret. jeg bor i hammel ved Århus.

hilsen Mia

Anmeld

20. oktober 2011

june1987

og så skal man garanteret betale et beløb for at få en startspakke :O lige som herberlife og alovera

only god knows what

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.