hvad pokker gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.651 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

jydeinden

ja mit problem er lidt at jeg i meget lang tid ingen sexlyst har haft overhovedet.. jeg har selv på fornemmelsen at det skyldes at mit hoved er fyldt med tanker som er svære at slippe, og dette gør at jeg ikke rigtigt har "plads" til at tænke sex.. min kæreste er ret trist over at jeg sjældent har lysten og de sidste par dage har jeg direkte afvist ham fordi lysten ikke er der.

nogen ideer til hvordan man kan få lysten igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

svanen73

Den ligger jo lige til højrebenet...tal om det, har du ik nogen du kan læsse af på...din kæreste fx?

Anmeld

20. juni 2011

SussieThyssen

jydeinden skriver:

ja mit problem er lidt at jeg i meget lang tid ingen sexlyst har haft overhovedet.. jeg har selv på fornemmelsen at det skyldes at mit hoved er fyldt med tanker som er svære at slippe, og dette gør at jeg ikke rigtigt har "plads" til at tænke sex.. min kæreste er ret trist over at jeg sjældent har lysten og de sidste par dage har jeg direkte afvist ham fordi lysten ikke er der.

nogen ideer til hvordan man kan få lysten igen?

Måske skulle du snakke med en psykolog så du kan få løsnet lidt op for alle dine tanker??

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. juni 2011

jydeinden

svanen73 skriver:

Den ligger jo lige til højrebenet...tal om det, har du ik nogen du kan læsse af på...din kæreste fx?

jo gør jeg skam også... men det er ikke altid jeg tror at han forstår at problemet ligger i at der ikke er nogen simple løsning... for ham skal det gerne være simpelt og lige til.

Anmeld

20. juni 2011

jydeinden

SussieThyssen skriver:

Måske skulle du snakke med en psykolog så du kan få løsnet lidt op for alle dine tanker??

Kærligst
Sussie

tror desværre ikke en psykolog kan fortælle mig hvordan katten jeg kommer ind på et studie og hvilket det skal være feks

gid han/ hun kunne

Anmeld

20. juni 2011

SussieThyssen

jydeinden skriver:

tror desværre ikke en psykolog kan fortælle mig hvordan katten jeg kommer ind på et studie og hvilket det skal være feks

gid han/ hun kunne

Hmmm...hvis der ikke skal mere til for at vælte dig af pinden rent seksuelt..så skulle du måske se lidt på, hvorfor du har mistet lysten til din kæreste.

Hvad er det ved ham/jeres liv, der går dig på?

Anmeld

20. juni 2011

jydeinden

SussieThyssen skriver:

Hmmm...hvis der ikke skal mere til for at vælte dig af pinden rent seksuelt..så skulle du måske se lidt på, hvorfor du har mistet lysten til din kæreste.

Hvad er det ved ham/jeres liv, der går dig på?

det er skam ikke kun det, altså jeg tror ikke jeg som sådan har behovet for sex oftere end en gang om ugen eller to, og det er lidt svært for ham fordi det har han.

men på det sidste har der været en del ting at mosle med, jeg står og skal træffe en stor beslutning hvad angår en operation, og det ligger i mine tanker hver eneste dag... derudover er min morfar lige død, så det er ikke lige sex jeg tænker på, hvilket er svært for ham at forstå fordi han har et andet syn på døden og den slags end jeg har

Anmeld

20. juni 2011

SussieThyssen

jydeinden skriver:

det er skam ikke kun det, altså jeg tror ikke jeg som sådan har behovet for sex oftere end en gang om ugen eller to, og det er lidt svært for ham fordi det har han.

men på det sidste har der været en del ting at mosle med, jeg står og skal træffe en stor beslutning hvad angår en operation, og det ligger i mine tanker hver eneste dag... derudover er min morfar lige død, så det er ikke lige sex jeg tænker på, hvilket er svært for ham at forstå fordi han har et andet syn på døden og den slags end jeg har

Ja..så kan jeg da godt forstå du er lidt trængt.

2 gange om ugen må da også være nok for herren.

Så han må lige tage sig sammen og tænke på noget andet

Anmeld

20. juni 2011

jydeinden

SussieThyssen skriver:

Ja..så kan jeg da godt forstå du er lidt trængt.

2 gange om ugen må da også være nok for herren.

Så han må lige tage sig sammen og tænke på noget andet

stod det til ham var det dagligt og gerne flere gange dagligt.... så tænker jeg lidt, gad vide hvad han så vil gøre den dag jeg bliver gravid, især hvis jeg ender med rygsmerter....

Anmeld

20. juni 2011

SussieThyssen

jydeinden skriver:

stod det til ham var det dagligt og gerne flere gange dagligt.... så tænker jeg lidt, gad vide hvad han så vil gøre den dag jeg bliver gravid, især hvis jeg ender med rygsmerter....

Ja eller bækkenløsning eller fx bløder eller har så meget kvalme og lign. at du ikke kan være til??

Tror du skal tage en seriøs snak med ham omkring det, og forklare ham, at du/kvinder nu engang ikke er robotter, og at han må blive så voksen, at han kan focusere på andre ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.