Må jeg se dit soveværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.078 visninger
37 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Bare mig..

Hej piger.

Jeg skal have lavet mit soveværelse rigtig lækkert.. Men manlger lidt inspiration..

Jeg tænker, at det skal være sort/hvid, med små lys og tingeltangel med farver..

Men må jeg ikke se jeres, så jeg kan få bare lidt inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

sismofutten

Ihh, elsker inspiration, så opper lige tråden for dig, i håb om at nogen vil vise deres soveværelse :-)

Anmeld

20. juni 2011

PiaRW

Det må du da

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2011

KamillaT

PiaRW skriver:

Det må du da

hvor ser det hyggeligt ud

Anmeld

20. juni 2011

Bare mig..

sismofutten skriver:

Ihh, elsker inspiration, så opper lige tråden for dig, i håb om at nogen vil vise deres soveværelse :-)

Tak :-)

Anmeld

20. juni 2011

Bare mig..

PiaRW skriver:

Det må du da

Ih det ser super hyggeligt ud. Mit er indtil videre enormt kedeligt. Der er KUN min seng og et billed og selve værelset ser omtrent lige så stort ud som dit. Min seng står oppe i det ene hjørne, for ellers falder min datter ud. - hun kommer ofte ind engang hen på natten. :-)

Anmeld

20. juni 2011

Ryberg

Vi har et meget lille soveværelse... og ikke så "Fancy", men du må da gerne se det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2011

Bare mig..

KittyGirl skriver:

Vi har et meget lille soveværelse... og ikke så "Fancy", men du må da gerne se det

Nej, lille men hyggeligt.. Meget enkelt.. Og super hyggeligt med skråvægge.. Så bliver det lidt mere huleagtigt.. De der hjerter, er de malet eller? Tak for kigget

Anmeld

20. juni 2011

Ryberg

Nicolinesmor170510 skriver:

Nej, lille men hyggeligt.. Meget enkelt.. Og super hyggeligt med skråvægge.. Så bliver det lidt mere huleagtigt.. De der hjerter, er de malet eller? Tak for kigget

taak

Hjerterne er lavet af.. ehm.. tyk "ståltråd" som er formet som hjerter og som er der rullet sådan noget tynd glimmer tråd imellem de der ståltråde...

Har ikke selv lavet det.. har bare fået dem sådan.. men garanteret man selv kan hvis det er

De er bare så super gode at have hængende på en skråvæg  

Anmeld

20. juni 2011

Bare mig..

KittyGirl skriver:

taak

Hjerterne er lavet af.. ehm.. tyk "ståltråd" som er formet som hjerter og som er der rullet sådan noget tynd glimmer tråd imellem de der ståltråde...

Har ikke selv lavet det.. har bare fået dem sådan.. men garanteret man selv kan hvis det er

De er bare så super gode at have hængende på en skråvæg  

Tak for din beskrivelse.. Tror jeg vil prøve når jeg kommer så langt med soveværelset.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.