Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.
Jeg skal have lavet mit soveværelse rigtig lækkert.. Men manlger lidt inspiration..
Jeg tænker, at det skal være sort/hvid, med små lys og tingeltangel med farver..
Men må jeg ikke se jeres, så jeg kan få bare lidt inspiration
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihh, elsker inspiration, så opper lige tråden for dig, i håb om at nogen vil vise deres soveværelse :-)
Det må du da
PiaRW skriver: Det må du da
hvor ser det hyggeligt ud
sismofutten skriver: Ihh, elsker inspiration, så opper lige tråden for dig, i håb om at nogen vil vise deres soveværelse :-)
Vi har et meget lille soveværelse... og ikke så "Fancy", men du må da gerne se det
KittyGirl skriver: Vi har et meget lille soveværelse... og ikke så "Fancy", men du må da gerne se det
Nej, lille men hyggeligt.. Meget enkelt.. Og super hyggeligt med skråvægge.. Så bliver det lidt mere huleagtigt.. De der hjerter, er de malet eller? Tak for kigget
Nicolinesmor170510 skriver: Nej, lille men hyggeligt.. Meget enkelt.. Og super hyggeligt med skråvægge.. Så bliver det lidt mere huleagtigt.. De der hjerter, er de malet eller? Tak for kigget
taak
Hjerterne er lavet af.. ehm.. tyk "ståltråd" som er formet som hjerter og som er der rullet sådan noget tynd glimmer tråd imellem de der ståltråde...
Har ikke selv lavet det.. har bare fået dem sådan.. men garanteret man selv kan hvis det er
De er bare så super gode at have hængende på en skråvæg
KittyGirl skriver: taak Hjerterne er lavet af.. ehm.. tyk "ståltråd" som er formet som hjerter og som er der rullet sådan noget tynd glimmer tråd imellem de der ståltråde... Har ikke selv lavet det.. har bare fået dem sådan.. men garanteret man selv kan hvis det er De er bare så super gode at have hængende på en skråvæg
Tak for din beskrivelse.. Tror jeg vil prøve når jeg kommer så langt med soveværelset.. hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128