Spørgsmål vedr. voksipose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

bryggepige

Hej alle,

Vi har lige lånt en original Voksipose, der dog har nogle år på bagen. Da vi skulle "samle den" blev vi i tvivl om uldtæppet skal yderst eller inderst. Det er der helt sikkert nogen herinde som ved.

Håber ellers i har det godt - jeg døjer lidt med brystryg-smerter, tror jeg det kaldes, men bortset fra det vokser maven bare så hurtigt og vi går og hygger med køb af ventetøj, babyudstyr og klargøring af pusleplads osv. Dejligt at være i god tid:-)

Kh Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Aagaard

bryggepige skriver:

Hej alle,

Vi har lige lånt en original Voksipose, der dog har nogle år på bagen. Da vi skulle "samle den" blev vi i tvivl om uldtæppet skal yderst eller inderst. Det er der helt sikkert nogen herinde som ved.

Håber ellers i har det godt - jeg døjer lidt med brystryg-smerter, tror jeg det kaldes, men bortset fra det vokser maven bare så hurtigt og vi går og hygger med køb af ventetøj, babyudstyr og klargøring af pusleplads osv. Dejligt at være i god tid:-)

Kh Stine

Jeg ved det desværre ikke, hvis du ikke allerede har gjort det, så tag og læg spørgsmålet ud i "det store" forum

Nogen må da vide noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.