Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: jEG DRØMTE JEG FØDTE OG DA DE HOLDT DET OP... vAR DET EN FULDVOKSEN KAT...... LOL....
jEG DRØMTE JEG FØDTE OG DA DE HOLDT DET OP... vAR DET EN FULDVOKSEN KAT...... LOL....
Drømte præcis det samme.. Der var jeg gravid med Amanda.. Mega spooky...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
da jeg var gravid, havde jeg de mest syge maridt HVER NAT!!!
de skræmte mig så meget at vi flyttede, turde ik være i den lejlighed mere....
Mira0911 skriver: Hvor langt er du henne?
Hvor langt er du henne?
ca uge 6-7 er ikke helt sikker
Hihi jeg drømte en nat, at min baby var en lille alien med mange lange ben, som skulle bo i min lomme for at kunne udvikle sig til an rigtig baby.. CRAZY!
Mira0911 skriver: Oplevet nogle ulækre drømme under Jeres graviditet... Jeg oplevede min mest ulækreste i nat... Jeg drømte at jeg var i bad, og da jeg næsten var færdig med badet, stod jeg bare og sundede mig, pludselig går jeg i fødsel.. Jeg kigger på maven og ser en tynd hinde springe, hvor barnet kommer ud og jeg selv tager i mod barnet, mens alle de andre sover... Virkelig ulækker og ubehagelig drøm... Har I drømt noget mystisk, ulækkert i jeres graviditet?
Oplevet nogle ulækre drømme under Jeres graviditet...
Jeg oplevede min mest ulækreste i nat...
Jeg drømte at jeg var i bad, og da jeg næsten var færdig med badet, stod jeg bare og sundede mig, pludselig går jeg i fødsel.. Jeg kigger på maven og ser en tynd hinde springe, hvor barnet kommer ud og jeg selv tager i mod barnet, mens alle de andre sover...
Virkelig ulækker og ubehagelig drøm...
Har I drømt noget mystisk, ulækkert i jeres graviditet?
Jeg drømte hele tiden at jeg selv fødte i vores seng og hver gang var det en pige jeg fødte, selv om i virkeligheden ventede jeg en dreng
ha ha ha ej undskyld men den var sku lidt komisk
Jep .. jeg drømmer MEGET uhyggelige drømme faktisk ! puuh
Drømmer også tit om at jeg føder barnet, drømte fx. at min mave var gennemsigtig og at jeg kunne se alt inde i maven også mens jeg fødte? vildt mærkeligt altså !
Jeg har virkelig også haft de klammeste drømme... Folk der dør, Mærkelige sygdomme og ting man bare ikke vil have sker ser man i drømmene.
De sir´det er meget normalt.
Så når du står op så find noget godt at tænke på
jeg drømte engang mens jeg var gravid med den første at jeg fødte en fisk
Solstråle2011 skriver: Hihi jeg drømte en nat, at min baby var en lille alien med mange lange ben, som skulle bo i min lomme for at kunne udvikle sig til an rigtig baby.. CRAZY!
HAHAHA klasse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128