ak så skal sloggi sove i stuen...suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. februar 2008

Loggidut

michael er ved at skille vores seng af nu....altså, det lød bedre da vi snakkede om det, end det gør nu hvor det skal til at ske...øv....syntes da helt det virker uoverskueligt....

jeg ved jo også der kan gå lang tid inden vi igen har soveværelse...det er altså totalt nedtur...
så skal vi holde fest her igen (hæ hæ...ønsketænkning) ja så må det være oven i sengene...lol...aj er bare så træt af det! :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2008

Mikkelmusen

ha ha jeg troede ikke du ville ha fremmeder damer i din seng :D

Anmeld

26. februar 2008

Loggidut

Chihuahuamus skriver:

ha ha jeg troede ikke du ville ha fremmeder damer i din seng :D

nej det ville jeg jo heller ikke...meeeeen...nu er de jo ikke så fremmede mere...og kommer du med...så kan du jo bare sidde i sofaen!
så er problemet ikke større 8D

Anmeld

26. februar 2008

Mikkelmusen

26. februar 2008

ka li ja

hahahaha jeg turde godt sove med michel, ville slet ikke være ræd for det, han var da totalt bevidstløs lol

Anmeld

26. februar 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

hahahaha jeg turde godt sove med michel, ville slet ikke være ræd for det, han var da totalt bevidstløs lol

ahhh der tager du fejl...han påskebrygger jo ikke hver dag do....lål...så pas nu på kalaha 8D

Anmeld

26. februar 2008

Hyner

Jamen så håber jeg bare for jer at det ikke vil trække i langdrag, ligesom ved min søster...., De sov i stuen i et år....... FØJ!!!!
Er det så den helt store tur loggi??
Kram Henriette -som bare nikker genkendende

Anmeld

26. februar 2008

Loggidut

Hyner skriver:

Jamen så håber jeg bare for jer at det ikke vil trække i langdrag, ligesom ved min søster...., De sov i stuen i et år....... FØJ!!!!
Er det så den helt store tur loggi??
Kram Henriette -som bare nikker genkendende

jeps for først skal Tiffanies værelse ordnes (det er så det der hidtil var vores soveværelse) og når det er færdigt flytter Tiffanie ind igen....
men vores soveværelse er jo så det rum hvor kvisten er...og der er p.t åbent helt op til kip...der skal lige skrabes mange penge sammen først...og så går vi i gang med det...så et år er nok ikke helt galt beregnet...men jeg har god tålmodighed...andet kan ikke hjælpe...
Tiffanie skal have sit værelse, der går hverken jeg eller Michael på kompromi...så vi bor i stuen i mens det står på.....øøøøøv.....:(

Anmeld

26. februar 2008

Hyner

Hmm lidt af det samme er vi jo i... Emma`s værelse er næsten færdig (1. salen), der mangler bare lige en klat maling og en stuk mellem væg og loft.... Men hendes værelse er booket op med alt det vi havde af værdi fra kælderen.... Så alt i alt, kommer Emsen ikke op på sit eget værelse før kælderen er færdig og der går liiiiiige et halvt år. Men det overlever vi sgu også... Vi to er nogle hårde kvinder Loggi, og vi tager kampen op med hytten om vi vil eller ej.... SÅDAN!!!!!(C):)

Anmeld

26. februar 2008

Loggidut

Hyner skriver:

Hmm lidt af det samme er vi jo i... Emma`s værelse er næsten færdig (1. salen), der mangler bare lige en klat maling og en stuk mellem væg og loft.... Men hendes værelse er booket op med alt det vi havde af værdi fra kælderen.... Så alt i alt, kommer Emsen ikke op på sit eget værelse før kælderen er færdig og der går liiiiiige et halvt år. Men det overlever vi sgu også... Vi to er nogle hårde kvinder Loggi, og vi tager kampen op med hytten om vi vil eller ej.... SÅDAN!!!!!(C):)

hørt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.