Mælk om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.377 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe med.

Min datter bliver lagt  seng kl 19. Men efterfølgene vågner hun flere gange i løbe af natten og skal have en flaske. Jeg tror ikke kun det er hyggen i det, for hun spiser hele flasken hver gang (120 ml).  Hun spiser godt i løbet af dagen og jeg kan derfor ikke forstå at hun skal spise så meget om natten. Jeg har som eksperterne anbefaler prøvet at erstatte mælken med vand, men hun græder hjerteskærende indtil hun får hendes mælk. Er der nogle der har nogle gode råd til hvordan jeg kan få hende til at sove igennem?

Mvh "en træt mor". 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Joko

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe med.

Min datter bliver lagt  seng kl 19. Men efterfølgene vågner hun flere gange i løbe af natten og skal have en flaske. Jeg tror ikke kun det er hyggen i det, for hun spiser hele flasken hver gang (120 ml).  Hun spiser godt i løbet af dagen og jeg kan derfor ikke forstå at hun skal spise så meget om natten. Jeg har som eksperterne anbefaler prøvet at erstatte mælken med vand, men hun græder hjerteskærende indtil hun får hendes mælk. Er der nogle der har nogle gode råd til hvordan jeg kan få hende til at sove igennem?

Mvh "en træt mor". 

Hej

Jeg har desværre ingen gode råd. Men kan fortælle du er ikke alene. Sådan har det var her de sidste 8 1/2 månede. Hun vågner når hun har sovet 4-6 timer og skal have noget at spise har prøvet med vand og bare trøste men hun er sulten om natten. Hun falder i søvn med det samme hun har spist igen.

Tror desværre bare nogle børn er sådan. Men håber for dig det kun er en periode.

Hilsen en også meget trær mor.

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

Dejligt at høre at der er en i samme båd, men træls for dig selvfølgelig.

Silje vågner til gengæld mange gange i løbet af en nat, som regel kl 22+01+3+5 og står så op 6-7 tiden så det er ikke meget sammenhængende søvn tl mor her ;-(

Meeen jeg er taknmmelig for at hun er så nem, det er det eneste problem jeg har med hende ellers er hun en engel, og jeg regner/håber på at det går over med tiden;-)

Anmeld

19. juni 2011

Joko

Anonym skriver:

Dejligt at høre at der er en i samme båd, men træls for dig selvfølgelig.

Silje vågner til gengæld mange gange i løbet af en nat, som regel kl 22+01+3+5 og står så op 6-7 tiden så det er ikke meget sammenhængende søvn tl mor her ;-(

Meeen jeg er taknmmelig for at hun er så nem, det er det eneste problem jeg har med hende ellers er hun en engel, og jeg regner/håber på at det går over med tiden;-)

okay det var alligevel mange gang hun vågner. Har du snakket med din sp?

min datter sover evt mælk kl 19, vågner 22 mælk sover 22.30 til 4 sover igen 4.15 efter en flaske mælk vågner 6.30. men kun også være ked af det og lige skal have sutten.

skal hun have mælk hver gang hun vågner?

Anmeld

20. juni 2011

Anonym trådstarter

Min SP kommer imorgen, så tager en snak med hende der.

ja det er mang gange, det kan dog varierer eks. i nat hvor hun sov kl 19, vågnede 21.30 fik mælk sov med det samme igen, vågnede kl 1 fik mælk og sov igen og vågnede kl 3 fik mælk og sov igen. Ja hun får mælk hver gang, har som sagt prøvet at erstatte det med vand, men det fugerer bare ikke.

Anmeld

20. juni 2011

Joko

du må gerne lige give update når du har snakket med din sp om hvilke gode råd hun har.

Det r mange gange hun for mælk om natten

Anmeld

20. juni 2011

Anonym trådstarter

Det skal jeg helt sikkert nok gøre;-)

Anmeld

22. juni 2011

Anonym trådstarter

Hejsa.

En lille update.

SP sagde at jeg skulle erstatte mælk med vand.

Det gjorde jeg så første gang i nat. Det gik faktisk rigtig godt, selvom hun skulle trøstes lidt.

Anmeld

29. juni 2011

Joko

Anonym skriver:

Hejsa.

En lille update.

SP sagde at jeg skulle erstatte mælk med vand.

Det gjorde jeg så første gang i nat. Det gik faktisk rigtig godt, selvom hun skulle trøstes lidt.

hey

Hvordan går det med at sove om natten?

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej ;-)

Det går faktisk over al forventning.

Hun har ikke fået mælk om natten siden, og har vågnet max 3 gange om natten for at få en lille tår vand. Hun sover med det samme igen, så det er bestemt mege bedre for mig. Hun er derudover også begyndt at sove formiddagslur hvilket hun ikke hr gjort i ca 3 mdr, så alt i alt er det helt fantastisk ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.