ømme bryster ved abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.506 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Kris89

Hvis man mister tidligt (er 9+2 og bange for jeg er ved at miste), hvor hurtigt forsvinder de ømme bryster ??

Føler allerede mine bryster er blevet mindre ømme, de der (klumper) man mærker inde i brysterne er blevet mindre, føler jeg. og har først registreret blod her til aften. kan det passe???

har snakket med vagtlæge, som sagde jeg skulle snakke til egen læge i morgen.

Hilsen den fortvivlede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Frejsmor

Kæmpe til dig, jeg så dit tidligere indlæg og kan godt forstå du er bekymret!

Jeg håber jo rigtig meget for dig at det bare er en lille blødning og at bebs er helt okay..

Nu ved jeg ikke om du har været til en scanning på et tidspunkt og set den lille bebs, men det er sådan at hos nogen går der længe fra den lille i maven dør og til kroppen faktisk skiller sig af med det, nogen skal jo have hjælp for at det kan ske..

Jeg selv mistede sidste sommer i uge 10+2, der begyndte jeg at bløde og ja på det tidspunkt havde jeg ikke rigtig nogen symptomer mere på graviditet, men jeg tænkte ikke nærmere over det fordi det jo meget tit stilner af lige omkring 10-12uge..

Jeg blødte egentlig ikke særlig meget og havde kun smerter som ved en kraftig mens, men vagtlægen sendte mig til scanning og der kunne lægen jo så desværre fortælle mig at min spunk var død i uge 7+3, så godt 3 uger gik der før min krop begyndte at skille sig af med det bette pus..

Så i realiteten kan dine symptomer godt aftage inden du rent faktisk aborterer..

Men jeg alt hvad jeg kan for at din lille bebs har det godt inde i maven!!

Anmeld

19. juni 2011

Kris89

tusind tak...

Desværre har jeg endnu ikke været til en scanning og se, at der nogeonsinde har været liv. det har der selvf. på et tidspunkt, men ikke jeg har set... jeg frygter i morgen... håber virkelig at det hele´er i orden.

Anmeld

20. juni 2011

Frejsmor

Kris89 skriver:

tusind tak...

Desværre har jeg endnu ikke været til en scanning og se, at der nogeonsinde har været liv. det har der selvf. på et tidspunkt, men ikke jeg har set... jeg frygter i morgen... håber virkelig at det hele´er i orden.

Kom du afsted til lægen her til morgen og hvordan gik det søde??

for at den lille i maven har det godt!!

Anmeld

20. juni 2011

Frejsmor

BabyBambi skriver:

Ååh undskyld... Havde ikke lige set dit indlæg fra i dag, så det først bagefter...

Er ked af at høre du har mistet søde, det er noget så forfærdelig en oplevelse.. Jeg håber du har en god og sød kæreste og en god familie der kan støtte og trøste dig, så du kan komme godt ud på den anden side!!

Da jeg mistede i sommers gik der et halvt år og så stod jeg med de to streger igen, håber det kan gå lige så hurtigt for jer, hvis ikke endnu hurtigere!!!

KÆÆÆMPE

Anmeld

20. juni 2011

Kris89

BabyBambi skriver:

Ringede til læge kl.. 8.. gik på wc efterfølgende og er hundrede på at det var baby der kom. klump på ca. 1,5 cm. scanning viste at livmoderen var tom

Anmeld

20. juni 2011

Kris89

BabyBambi skriver:

Ååh undskyld... Havde ikke lige set dit indlæg fra i dag, så det først bagefter...

Er ked af at høre du har mistet søde, det er noget så forfærdelig en oplevelse.. Jeg håber du har en god og sød kæreste og en god familie der kan støtte og trøste dig, så du kan komme godt ud på den anden side!!

Da jeg mistede i sommers gik der et halvt år og så stod jeg med de to streger igen, håber det kan gå lige så hurtigt for jer, hvis ikke endnu hurtigere!!!

KÆÆÆMPE

Tusind tak... Jeg har en rigtig dejlig familie og kæresten har virkelig bevist sit værd idag... brugte hele formiddagen på sygehuset (ventetid selvf) og han var der bare 100 % for mig...

Nu har vi aftalt for alvor at starte operation baby (første gang var kun halvt planlagt) Men nu er vi klar. fuldstædnig klar og vi vil være forældre... snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.