nogle der kan bruge str 56,62,68 og 74?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
450 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

musse1

nogle der kunne være intresseret i drenge tøj str 56,62,68 og 74 der er mindst 67 dele + der er strømper, savlesmæk, sutsko og huer.

hvis det har interesse smider jeg gerne ind så i kan se det.

pris tænker jeg på 500 kr afhentet for alt, og 650 kr ink forsendelse for det hele. da jeg endelig bare skal af med det det er ca. 7,50 kr pr stk tøj. kan også sagtens købe enkle dele, hvis i heller vil det, så sætter jeg pris på.

meget af tøjet er fra august 2010 og frem brugt til 1 barn, noget af det er kun lige blivet vasket og ik brugt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

rimor

jeg vil gerne´se billeder og priser på str 74 hvis det er muligt

Anmeld

20. juni 2011

musse1

rimor skriver:

jeg vil gerne´se billeder og priser på str 74 hvis det er muligt

http://www.dba.dk/blandet-toej-h6m-friends-str/id-74678741/

selvfølig er det da det, kik ind på det link, det er str 74. spørg hvis der er noget. alt tøjet er fra ikke ryger hjem, og ingen dyr

bukserne 20 kr stk

skjorterne 15 kr stk

hummelsættet 20 kr

resten 10 kr pr ting.

ved ik om du ville hente det eller få det sendt hvis det er noget

du kan også ta det hele for 300 kr ink den billiste forsendelse  mener der er 23 dele og så hummelsættet

Anmeld

20. juni 2011

rimor

tak for kigget.

Det kan være jeg vender tilbage

Anmeld

20. juni 2011

musse1

rimor skriver:

tak for kigget.

Det kan være jeg vender tilbage

var så lidt, det er bare helt okay

Anmeld

27. juni 2011

musse1

musse1 skriver:

nogle der kunne være intresseret i drenge tøj str 56,62,68 og 74 der er mindst 67 dele + der er strømper, savlesmæk, sutsko og huer.

pris tænker jeg på 500 kr afhentet for alt, og 650 kr ink forsendelse for det hele. da jeg endelig bare skal af med det det er ca. 7,50 kr pr stk tøj. kan også sagtens købe enkle dele, hvis i heller vil det, så sætter jeg pris på.

meget af tøjet er fra august 2010 og frem brugt til 1 barn, noget af det er kun lige blivet vasket og ik brugt.

syns lige den skal op igen

Anmeld

27. juni 2011

musse1

musse1 skriver:

lukker denne da jeg har lavet annoce med billeder på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.