Fra 9+5 til ? med store blomst og lille blomst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Ja, vi har haft ferie, så har ikke været så meget på

Men nu starter hverdagen igen fra Tirsdag, så får jeg nok tid herinde igen

Derfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Nessie

Kofoed. skriver:

Derfor

Håber I har det godt, og der ikke har været noget drama?
Så vidt jeg lige har kunnet se vokser lillepigen som hun skal?

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Håber I har det godt, og der ikke har været noget drama?
Så vidt jeg lige har kunnet se vokser lillepigen som hun skal?

Nej der har ikke været noget drama siden starten af juli, skønt. Og hun vosker bedre end godt, så håber det fortsætter, så hun kan klare sig lidt bedre, når hun kommer ud

Anmeld

8. august 2011

Nessie

Kofoed. skriver:

Nej der har ikke været noget drama siden starten af juli, skønt. Og hun vosker bedre end godt, så håber det fortsætter, så hun kan klare sig lidt bedre, når hun kommer ud

Det var godt Dejligt at høre.

Der er jo lige pludselig heller ikke så længe til mere

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Det var godt Dejligt at høre.

Der er jo lige pludselig heller ikke så længe til mere

Næh, for ud er slimproppen også gået, selvom den kan voske sammen igen, så tyder det da på, at fødselen ikke er så langt væk igen.

Anmeld

8. august 2011

Nessie

Kofoed. skriver:

Næh, for ud er slimproppen også gået, selvom den kan voske sammen igen, så tyder det da på, at fødselen ikke er så langt væk igen.

uuuhh, så kunne det jo godt snart gå hen og blive spændende, men håber da at hun bliver derinde i varmen lidt endnu

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

uuuhh, så kunne det jo godt snart gå hen og blive spændende, men håber da at hun bliver derinde i varmen lidt endnu

Mon ikke, det er jo (desværre) kun slimproppen, så der kan gå op til 8 uger endnu.

Anmeld

8. august 2011

Nessie

Kofoed. skriver:

Mon ikke, det er jo (desværre) kun slimproppen, så der kan gå op til 8 uger endnu.

Ingen havde fortalt mig noget om slimprop under min graviditet, men den røg da heldigvis ikke, så var jeg nok blevet lidt forskrækket
Har først hørt om det herinde

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Ingen havde fortalt mig noget om slimprop under min graviditet, men den røg da heldigvis ikke, så var jeg nok blevet lidt forskrækket
Har først hørt om det herinde

Min røg meget uskyldigt, der var ingen klump eller noget, jeg har bare haft rigtig meget slim der nede de sidste par dage, sådan noget hvid/gul noget, ikke det store i det. Ville ikke have tænkt mere over det, hvis jeg netop heller ikke havde hørt om den herinde. Men så længe det kun er den, så kan der gå lang tid før der sker noget, desværre.

Anmeld

8. august 2011

Nessie

Kofoed. skriver:

Min røg meget uskyldigt, der var ingen klump eller noget, jeg har bare haft rigtig meget slim der nede de sidste par dage, sådan noget hvid/gul noget, ikke det store i det. Ville ikke have tænkt mere over det, hvis jeg netop heller ikke havde hørt om den herinde. Men så længe det kun er den, så kan der gå lang tid før der sker noget, desværre.

Ja, men så håber vi at der først sker noget om en 4 ugers tid, så hun liiige kan blive lidt større. Men så vil vi også gerne se billeder af hende

Daniel havde det så hyggeligt i min mave, at han vidst aldrig havde tænkt sig at komme ud, så var glad for at have fået en tid til igangsættelse på terminsdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.