"Mine" bryllupskager.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Dot D

Zafir skriver:

Du kan bare det med blomster...

Tusind tak Zafir....  Det må jo én eller anden dag kunne lade sig gøre, at vi mødes, så jeg kan få lov at lære fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Zafir

Dot D skriver:

Tusind tak Zafir....  Det må jo én eller anden dag kunne lade sig gøre, at vi mødes, så jeg kan få lov at lære fra mig

Det vil jeg rigtig gerne. :-) nu har jeg jo forsigtigt vovet mig ud i modelleringens kunst... Ved ikke om du så min sy-mus fra den anden dag?
Så måske burde jeg kunne lære det...

Anmeld

19. juni 2011

Dot D

Zafir skriver:

Det vil jeg rigtig gerne. :-) nu har jeg jo forsigtigt vovet mig ud i modelleringens kunst... Ved ikke om du så min sy-mus fra den anden dag?
Så måske burde jeg kunne lære det...

Nej, den har jeg ikke set, men må lige finde den og kigge lidt

Anmeld

19. juni 2011

Zafir

Dot D skriver:

Nej, den har jeg ikke set, men må lige finde den og kigge lidt

Det skal du gøre. :-)

Anmeld

19. juni 2011

TineA

Dot D skriver:

Her er de bryllupskager, jeg har lavet. Der er lidt forskelligt: Høj, lav, på stativ og med hunde

Ej.. Hvis jeg nogensinde skal giftes "rigtigt", vil du så ikke lave min (vores ) kage.. Er heeeelt vild med den helt hvide. Wow..

Anmeld

19. juni 2011

Dot D

Zafir skriver:

Det skal du gøre. :-)

Har gjort..... Den er bare fiiiiiiin, du er go´!!!!!

Anmeld

19. juni 2011

Dot D

W.. skriver:

Ej.. Hvis jeg nogensinde skal giftes "rigtigt", vil du så ikke lave min (vores ) kage.. Er heeeelt vild med den helt hvide. Wow..

Hvor er du sød, og når du er det, så kunne jeg nok godt lokkes med... Det var nemlig ret fedt at lave den hvide, så det gør jeg gerne en gang mere

Anmeld

19. juni 2011

TineA

Dot D skriver:

Hvor er du sød, og når du er det, så kunne jeg nok godt lokkes med... Det var nemlig ret fedt at lave den hvide, så det gør jeg gerne en gang mere

Ih tak .. Så har vi hermed en aftale!  Ih, den er bare lige mig, den hvide der.. Hvad er der i?

Anmeld

19. juni 2011

Dot D

W.. skriver:

Ih tak .. Så har vi hermed en aftale!  Ih, den er bare lige mig, den hvide der.. Hvad er der i?

De ønskede drømmekage med hindbærmousse, også kræsede jeg lidt extra, da det nu var et bryllup, så der var groft hakket jordbærchokolade i moussen og hele kagen var smurt op med PSC - palminsmørcremen lavet med Asti. Det smagte rigtigt godt...

Anmeld

19. juni 2011

Zafir

Dot D skriver:

Har gjort..... Den er bare fiiiiiiin, du er go´!!!!!

Tak. er også ret stolt. Syntes i øvrigt kagen som helhed blev en af mine bedste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.