Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Du kan bare det med blomster...
Du kan bare det med blomster...
Tusind tak Zafir.... Det må jo én eller anden dag kunne lade sig gøre, at vi mødes, så jeg kan få lov at lære fra mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Tusind tak Zafir.... Det må jo én eller anden dag kunne lade sig gøre, at vi mødes, så jeg kan få lov at lære fra mig
Zafir skriver: Det vil jeg rigtig gerne. :-) nu har jeg jo forsigtigt vovet mig ud i modelleringens kunst... Ved ikke om du så min sy-mus fra den anden dag? Så måske burde jeg kunne lære det...
Det vil jeg rigtig gerne. :-) nu har jeg jo forsigtigt vovet mig ud i modelleringens kunst... Ved ikke om du så min sy-mus fra den anden dag? Så måske burde jeg kunne lære det...
Nej, den har jeg ikke set, men må lige finde den og kigge lidt
Dot D skriver: Nej, den har jeg ikke set, men må lige finde den og kigge lidt
Dot D skriver: Her er de bryllupskager, jeg har lavet. Der er lidt forskelligt: Høj, lav, på stativ og med hunde
Her er de bryllupskager, jeg har lavet. Der er lidt forskelligt: Høj, lav, på stativ og med hunde
Ej.. Hvis jeg nogensinde skal giftes "rigtigt", vil du så ikke lave min (vores ) kage.. Er heeeelt vild med den helt hvide. Wow..
Zafir skriver: Det skal du gøre. :-)
Det skal du gøre. :-)
Har gjort..... Den er bare fiiiiiiin, du er go´!!!!!
W.. skriver: Ej.. Hvis jeg nogensinde skal giftes "rigtigt", vil du så ikke lave min (vores ) kage.. Er heeeelt vild med den helt hvide. Wow..
Hvor er du sød, og når du er det, så kunne jeg nok godt lokkes med... Det var nemlig ret fedt at lave den hvide, så det gør jeg gerne en gang mere
Dot D skriver: Hvor er du sød, og når du er det, så kunne jeg nok godt lokkes med... Det var nemlig ret fedt at lave den hvide, så det gør jeg gerne en gang mere
Ih tak .. Så har vi hermed en aftale! Ih, den er bare lige mig, den hvide der.. Hvad er der i?
W.. skriver: Ih tak .. Så har vi hermed en aftale! Ih, den er bare lige mig, den hvide der.. Hvad er der i?
De ønskede drømmekage med hindbærmousse, også kræsede jeg lidt extra, da det nu var et bryllup, så der var groft hakket jordbærchokolade i moussen og hele kagen var smurt op med PSC - palminsmørcremen lavet med Asti. Det smagte rigtigt godt...
Dot D skriver: Har gjort..... Den er bare fiiiiiiin, du er go´!!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128