HTX studenterhue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.371 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

muzen

jeg har en skøn veninde der tit sidder og hygger og hjælper mig med at lave pynt til mine kager.

hendes bror bliver HTX student i morgen, og derfor sagde jeg at jeg gerne ville hjælpe hende med at lave en kage til ham.

så hun har kun betalt for moussene og cremene, resten har jeg givet som tak for hjælpen.

men som jeg vil sig kan jeg ikke tage hele æren for den her kage hun har nemlig lavet rosseten, og knapperne.

inden i er der chokoladekage med jordbær-lime-astimousse med daimcreme

smurt op med palmincreme og pyntet med MMF

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Den lykkelige

Ej hvor er den bare sååå flot!!!

Anmeld

19. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

muzen skriver:

jeg har en skøn veninde der tit sidder og hygger og hjælper mig med at lave pynt til mine kager.

hendes bror bliver HTX student i morgen, og derfor sagde jeg at jeg gerne ville hjælpe hende med at lave en kage til ham.

så hun har kun betalt for moussene og cremene, resten har jeg givet som tak for hjælpen.

men som jeg vil sig kan jeg ikke tage hele æren for den her kage hun har nemlig lavet rosseten, og knapperne.

inden i er der chokoladekage med jordbær-lime-astimousse med daimcreme

smurt op med palmincreme og pyntet med MMF

Hvor er den flot. Skal selv lave en studenterhue til min veninde som blev student forleden. Hun ville ikke have huen, men synes så hun skal have en alligevel - i kage 

Anmeld

19. juni 2011

muzen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor er den flot. Skal selv lave en studenterhue til min veninde som blev student forleden. Hun ville ikke have huen, men synes så hun skal have en alligevel - i kage 

takker glæder mig til at se den :-)

Anmeld

19. juni 2011

muzen

Den lykkelige skriver:

Ej hvor er den bare sååå flot!!!

mange tak :-)

Anmeld

19. juni 2011

iris-mor

Den er godt nok flot!! Hvordan fungerer det med det der guld? Er det lavet først i hvidt og så penslet med guld??

Og din astimouss, er der bare tilsat friskejordbær og limesaft?? - Det lyder nemlig super lækkert!

Anmeld

19. juni 2011

muzen

iris-mor skriver:

Den er godt nok flot!! Hvordan fungerer det med det der guld? Er det lavet først i hvidt og så penslet med guld??

Og din astimouss, er der bare tilsat friskejordbær og limesaft?? - Det lyder nemlig super lækkert!

mange tak skal du have :-)

ja guldet er pulver som er blandet op med alkohold og der er bare hvidt MMF inden under

og opskriften er her :-)

Anmeld

20. juni 2011

iris-mor

muzen skriver:

mange tak skal du have :-)

ja guldet er pulver som er blandet op med alkohold og der er bare hvidt MMF inden under

og opskriften er her :-)

Tak den skal prøves.

Hvor mange hakkede jordbær kommer du i?? Elller er det nogle af de frosne?

Anmeld

20. juni 2011

muzen

iris-mor skriver:

Tak den skal prøves.

Hvor mange hakkede jordbær kommer du i?? Elller er det nogle af de frosne?

selve moussen er med frossende bær men de hakkede er friske og ca en halv bakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.