Blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Anonym trådstarter

hvor meget blødte i efter jeres fødsel ?

jeg har li født for 3 dage siden og jeg bløder ikk sørlig meget, min søn blev taget med kop og blev klippet og revet lidt, men min blødning er ikk stor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

KamillaT

Anonym skriver:

jeg har li født for 3 dage siden og jeg bløder ikk sørlig meget, min søn blev taget med kop og blev klippet og revet lidt, men min blødning er ikk stor

Jeg fødte for over 3 måneder siden, og jeg har blødt nonstop lige siden   Men går også og venter på at blive undersøgt, da lægerne mener der er noget galt.

Anmeld

19. juni 2011

tingimor

jeg blødt kraftiger en normal mens i 2 dage også en smule blødning i en uges tid også var det ellers slut 

Anmeld

19. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Jeg blødte ikk efter Mille blev født .. Fik mine mens 2 mdr efter, men det var oss det .. men nu blødte jeg oss ekstremt meget lige efter fødslen fordi hun havde sprættet mig op indvendig !!  15 sting !

Anmeld

19. juni 2011

Moar2011

Anonym skriver:

hver du glad for det

Anmeld

19. juni 2011

Moar2011

KamillaT skriver:

Jeg fødte for over 3 måneder siden, og jeg har blødt nonstop lige siden   Men går også og venter på at blive undersøgt, da lægerne mener der er noget galt.

jeg skal os under søges, da jeg os har blødt siden sønnen blev født..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.