Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor meget blødte i efter jeres fødsel ?
jeg har li født for 3 dage siden og jeg bløder ikk sørlig meget, min søn blev taget med kop og blev klippet og revet lidt, men min blødning er ikk stor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hvor meget blødte i efter jeres fødsel ? jeg har li født for 3 dage siden og jeg bløder ikk sørlig meget, min søn blev taget med kop og blev klippet og revet lidt, men min blødning er ikk stor
Jeg fødte for over 3 måneder siden, og jeg har blødt nonstop lige siden Men går også og venter på at blive undersøgt, da lægerne mener der er noget galt.
jeg blødt kraftiger en normal mens i 2 dage også en smule blødning i en uges tid også var det ellers slut
Jeg blødte ikk efter Mille blev født .. Fik mine mens 2 mdr efter, men det var oss det .. men nu blødte jeg oss ekstremt meget lige efter fødslen fordi hun havde sprættet mig op indvendig !! 15 sting !
hver du glad for det
KamillaT skriver: Jeg fødte for over 3 måneder siden, og jeg har blødt nonstop lige siden Men går også og venter på at blive undersøgt, da lægerne mener der er noget galt.
jeg skal os under søges, da jeg os har blødt siden sønnen blev født..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128