Testemente..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

MinWilliam

Har i lavet et testemente nu når i har fået børn?

Hvorfor og hvorfor ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

B&J

Nej det har jeg ikke han vil ikke forstå det han er kun 1år og 3mdr min kæreste og min mor ved hvad jeg ønsker og vil hvis det er og når min dreng bliver så gammel han forstår det jamen så fortæller jeg ham hvad mor og far ønsker hvis vi skulle gå bort

Anmeld

19. juni 2011

wamse

Nix har ikke en flyvende fis de kan arve  Det eneste jeg har til dem, er et helt livs kærlighed, og det får de serveret, hver evig eneste dag

Anmeld

19. juni 2011

MinWilliam

wamse skriver:

Nix har ikke en flyvende fis de kan arve  Det eneste jeg har til dem, er et helt livs kærlighed, og det får de serveret, hver evig eneste dag

Hvad så hvis i skulle gå bort?

Det er mere det jeg tænker..

Anmeld

19. juni 2011

Noahmor

MinWilliam skriver:

Har i lavet et testemente nu når i har fået børn?

Hvorfor og hvorfor ikke...

Vi har lavet testamente, men det er ligeså meget for at sikre hinanden (Vi er ikke gift)

Anmeld

19. juni 2011

wamse

MinWilliam skriver:

Hvad så hvis i skulle gå bort?

Det er mere det jeg tænker..

Hvem mine børn skulle ende ved? Jamen så vidt jeg er informeret, så tager de kun op til revision ens ønsker omkring bopæl, så det er ikke bindende. Nu er jeg jo single, så mine børn, ville jo nok ende ved deres fædre.

Anmeld

19. juni 2011

MaliksMor

nej, det har vi ikke endnu. 

Anmeld

19. juni 2011

louisevl

Vores bette dreng er godt nok ikke kommet endnu, men ja vi har lavet testamente

Vi er ikke gift, så det er af den simple grund for at sikre hinanden...

Anmeld

19. juni 2011

MinWilliam

Vi er nemlig heller ikke gift..

Så lidt derfor vi tænker over det..

Anmeld

19. juni 2011

Thalia

Jeg lavede børnetestamente dengang min ældste søn var helt lille, og angav at hvis jeg døde ønskede jeg at den fulde forældremyndighed skulle overgå til min storesøster.

Faderen var ikke inde i billedet overhovedet før min søn var knap 4 år gammel, og efter forbindelsen mellem dem blev oprettet var der kun samvær ca hver 2.-3. måned, så testamentet blev ikke ændret.

Min mand og jeg har 2 fælles børn, og dem har vi endnu ikke lavet børnetestamente for. Vi er lidt knibe med hvem vi gerne vil at de skal være hos hvis vi dør, da der er fordele og ulemper ved alle vores søskende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.