8 ugers tjek efter fødsels

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Moar2011

Jeg var til 8ugers tjek i fredags efter storms ankomst - ugen inden var jeg nede og blive tjekket "indvendigt" fordi jeg blødte kraftigt og havde underlivs smeter.. jeg havde ondt helt oppe når lægen trygget.. så jeg fik nogen piller mod betændelse..

Tilbage til i Fredags, kan lægen stadig se noget på slim hinderne og jeg havde stadig ondt deroppe "indvendigt" .. jeg har stadig underlivs smerter (avs) og bløder lidt (blødningen er aftaget meget efter pillerne) - Lægen valgte så at skrive en henvisning til sygehuset om en scanning.. så nu går jeg hjemme og venter spændt på hvornår jeg kan komme på sygehuset og hvad der ellers skal ske..

nogen der har prøvet det samme ?? .. Hvad endte det med ?? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Moar2011

op ..

Anmeld

20. juni 2011

KamillaT

jeg bløder stadig, her tre måneder efter fødslen. var ikke hele moderkagen der kom ud, går nu og venter på at komme til gyn. har fået 3 pencilin kure mod betændelse, intet har hjulpet. ved ikke hvad det ender med. muligvis en udskrabning.

Anmeld

20. juni 2011

DenHeldige

De vil sandsynligvis scanne livmoder for at se om der skulle stå noget tilbage i den efter fødsel (eller have samlet sig efter fødsel), som ikke selv har kunne finde vejen ud, eller måske lidt rifter el.lign. Hvad de gør videre afhængig helt af scanningsresultatet.

Anmeld

20. juni 2011

Moar2011

KamillaT skriver:

jeg bløder stadig, her tre måneder efter fødslen. var ikke hele moderkagen der kom ud, går nu og venter på at komme til gyn. har fået 3 pencilin kure mod betændelse, intet har hjulpet. ved ikke hvad det ender med. muligvis en udskrabning.

det er det samme jeg skal igennem.. jeg har fået en kur mod betændelse.. venter nu på brev fra gyn og så hvad der ska ske ..

min læge kunne se at der stadig var noget på slim hinderne og så jeg oppe helt oppe i skeden  ..

Anmeld

20. juni 2011

Moar2011

DenHeldige skriver:

De vil sandsynligvis scanne livmoder for at se om der skulle stå noget tilbage i den efter fødsel (eller have samlet sig efter fødsel), som ikke selv har kunne finde vejen ud, eller måske lidt rifter el.lign. Hvad de gør videre afhængig helt af scanningsresultatet.

jamen de tog jo selv min moderkage ud fordi jeg fødte så tidligt, så moderkagen ville ikk selv komme ud.. så ville jeg jo mene at de bude have fået det hele med ud, ellers er det da læge sjusk eller ?

Anmeld

20. juni 2011

KamillaT

Babyklar skriver:

det er det samme jeg skal igennem.. jeg har fået en kur mod betændelse.. venter nu på brev fra gyn og så hvad der ska ske ..

min læge kunne se at der stadig var noget på slim hinderne og så jeg oppe helt oppe i skeden  ..

Når nu de selv har taget moderkagen ud, ville det sgu være skørt hvis de ikke har fået det hele ud  Men det kan vel ske???  Aner det ikke... 

Håber de finder en løsning snart for dig. Det er ikke rart at have ondt og bløde 

Anmeld

20. juni 2011

Moar2011

KamillaT skriver:

Når nu de selv har taget moderkagen ud, ville det sgu være skørt hvis de ikke har fået det hele ud  Men det kan vel ske???  Aner det ikke... 

Håber de finder en løsning snart for dig. Det er ikke rart at have ondt og bløde 

ja, venter bare på brev .. vi har slet ikk fået mulighed for at være en rolig familie, jeg havde en hård fødsels osv.. sønnen indlagt og ja nu ville vi bare gerne alle være på toppen ..

Anmeld

20. juni 2011

KamillaT

Babyklar skriver:

ja, venter bare på brev .. vi har slet ikk fået mulighed for at være en rolig familie, jeg havde en hård fødsels osv.. sønnen indlagt og ja nu ville vi bare gerne alle være på toppen ..

Har det på samme måde som dig  Kan ikke bære min datter ret længe af gangen da jeg simpelthen begynder at mega bløde når jeg løfter.... 

Anmeld

20. juni 2011

Moar2011

KamillaT skriver:

Har det på samme måde som dig  Kan ikke bære min datter ret længe af gangen da jeg simpelthen begynder at mega bløde når jeg løfter.... 

ja jeg får os underlivs smeter, der gør ret avs .. og er ved at være total hudløs af at gå med bind .. suuk, er ved at være så træt af at understillet ikk er sig selv endnu .. og at man evt yderligere skal til at en masse igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.