Bedste uge at få 3D scanning i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Mor til Mike

Hvilken uge er bedst at få fortaget 3D scanning i? sidste gang jeg var til scanning var han simpelthen så lille og tynd, og hun sagde jeg skulle komme tilbage efter uge 30, så man kunne se hvor flot han er blevet. Men en kammerat siger at man skal få lavet det før uge 30 pga for lidt fostervand efter uge 30? Nogen der har erfaring med det? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Glad Giraf

Misselbek skriver:

Hvilken uge er bedst at få fortaget 3D scanning i? sidste gang jeg var til scanning var han simpelthen så lille og tynd, og hun sagde jeg skulle komme tilbage efter uge 30, så man kunne se hvor flot han er blevet. Men en kammerat siger at man skal få lavet det før uge 30 pga for lidt fostervand efter uge 30? Nogen der har erfaring med det? :-)

Vi overvejer også 3D scanning, så vidt jeg kunne læse mig frem til var det bedst efter uge 25 og helst så sent som muligt, da de ligner mere "rigtige børn" jo længere henne man er

Anmeld

19. juni 2011

Mor til Mike

Nina1988 skriver:

Vi overvejer også 3D scanning, så vidt jeg kunne læse mig frem til var det bedst efter uge 25 og helst så sent som muligt, da de ligner mere "rigtige børn" jo længere henne man er

Ja okay :-)

Anmeld

19. juni 2011

FogL

Misselbek skriver:

Ja okay :-)

Jeg har læst flere steder, at mellem uge 25-30 er bedst :-) 

Anmeld

19. juni 2011

Mor til Mike

ciepige skriver:

Jeg har læst flere steder, at mellem uge 25-30 er bedst :-) 

Super, tak for svar!

Anmeld

19. juni 2011

Fru Nielsen

Uge 28 er det allerbedste... Der ligner det en rigtig baby, der er rigeligt med vand og plads til babyen ikke putter sig for meget, så den gemmer sig for gode billeder.....

Anmeld

19. juni 2011

2babygirls

Misselbek skriver:

Jeg fik lavet det i uge 32, men jeg er høj og slank og havde derfor ikke meget fostervand gennem graviditeten.. Min mave var heller ikke på listen over de støreste

Så hvis du ved at du ikke har meget fostervand ville jeg gøre det i uge 28-29 ellers ville jeg klart vente til efter 30, da baby har udviklet sig rigtig meget derefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.