Skøøøn overraskelse!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.742 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Barbamama

Åh hvor jeg dog elsker min mand!!!!!

Da Carla var kommet ud og sove i dag tog han mig i hænderne og fulgte mig ind i soveværelset hvor han bad mig tage alt tøjet af. Han havde en overraskelse til mig Øhhh okay... He he

Så førte han mig ud i badeværelset hvor han havde tændt op med fyrfadslys på kanten af vores badekar og lavet et dejligt skumbad til mig. På kanten stod to høje glas. Men det var kun mig der skulle i. Så sad han ved siden af mig og nussede mig og kyssede mig engang imellem og bare lod mig nyde at ligge der i det varme vand. Da jeg skulle op kom jeg ind i sengen og ligge og fik dejlig massage, kys og kilderi med en fjer!!! Det hele fik en deeejlig happy ending  og nu ligger manden og sover og jeg har det deeeejligt afslappet. He he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

sarahb

michella80 skriver:

Da Carla var kommet ud og sove i dag tog han mig i hænderne og fulgte mig ind i soveværelset hvor han bad mig tage alt tøjet af. Han havde en overraskelse til mig Øhhh okay... He he

Så førte han mig ud i badeværelset hvor han havde tændt op med fyrfadslys på kanten af vores badekar og lavet et dejligt skumbad til mig. På kanten stod to høje glas. Men det var kun mig der skulle i. Så sad han ved siden af mig og nussede mig og kyssede mig engang imellem og bare lod mig nyde at ligge der i det varme vand. Da jeg skulle op kom jeg ind i sengen og ligge og fik dejlig massage, kys og kilderi med en fjer!!! Det hele fik en deeejlig happy ending  og nu ligger manden og sover og jeg har det deeeejligt afslappet. He he

eiiii hvor fantastisk.. Det lyder som en helt igennem dejlig dag... Det er jo perfekt...
En dejlig mand du har søde.

Anmeld

19. juni 2011

Barbamama

sarahb skriver:

eiiii hvor fantastisk.. Det lyder som en helt igennem dejlig dag... Det er jo perfekt...
En dejlig mand du har søde.

Ja og det var bare lige hvad jeg havde brug for. Jeg var sådan rigtig søndags-ugidelig og så var det skønt med noget forkælelse!

Anmeld

19. juni 2011

otlitrom

Det lyder som dage der er for få af herhjemme

Skønne mand du har, Michella!

Anmeld

19. juni 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Også hjemme hos os....! 

Dejligt at han er så god ved dig Michella, det lyder som perfekt søndagsforkælelse! 

Knus fra Anne, som vist må nøjes med søndagsforkØlelse...

Anmeld

19. juni 2011

Barbamama

kitty skriver:

Tak. Ja han er dejlig!!! Men ja det er da heller ikke voldsomt tit der sker sådan noget herhjemme. Men engang imellem er vi gode til det. He he...

Anmeld

19. juni 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Også hjemme hos os....! 

Dejligt at han er så god ved dig Michella, det lyder som perfekt søndagsforkælelse! 

Knus fra Anne, som vist må nøjes med søndagsforkØlelse...

Ja det var SKØNT!!!! Han har også lige scoret jeg ved ikke hvor mange plusser!!!!! Det må han godt gøre igen. Følte mig som en prinsesse da jeg lå nede i det varme vand og så han sagde at jeg bare skulle slappe af og nyde det.

Anmeld

19. juni 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Åååååhhh, hvor lækkert!!   

Anmeld

19. juni 2011

TbCp

Hvor skønt.... Så har du da intet at brokke dig over for det der er da mindst ligeså godt som blomster

Anmeld

19. juni 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Åååååhhh, hvor lækkert!!   

Ja helt vildt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.