Kuk kuuuk, er her nogen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Ranarupta

Kuk kuuuuk selv

Jeg gemmer mig lidt - sidder og hækler (faktisk på en gammel kone som hende her Image of Crochet Lola

Det er til min venindes datter, der fylder 3 (tror jeg nok). Jeg har tænkt mig at skrive et lille kort, hvori der står, at gamle Fru Olsen er god til at passe på hemmeligheder og at hun kan en masse fjollede historier.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

JustAnotherName

Ranarupta skriver:

Kuk kuuuuk selv

Jeg gemmer mig lidt - sidder og hækler (faktisk på en gammel kone som hende her Image of Crochet Lola

Det er til min venindes datter, der fylder 3 (tror jeg nok). Jeg har tænkt mig at skrive et lille kort, hvori der står, at gamle Fru Olsen er god til at passe på hemmeligheder og at hun kan en masse fjollede historier.)

Aj, hvor sød!!!

Anmeld

20. juni 2011

TbCp

Jeg er her også endnu, men er SÅ træt for tiden, så det er ikke det vilde jeg deltager pt. Glæder mig til fredag, der er det 1. lægeundersøgelse... håber at hun siger ok for at starte på jern

Anmeld

20. juni 2011

otlitrom

Ranarupta skriver:

Kuk kuuuuk selv

Den er da mega sej! Og virkelig god ide med historien! Den skal hun nok blive glad for!!

Jeg elsker hjemmelavede gaver. Svigermor kom igår med gaver fra øerne. Vi har fået et tyndt prinsetæppe, et tykt og stort prinsetæppe (altså de der "Prinsesse Mary-tæpper") et barnevognstæppe og en kørepose. Alt hjemmestrikket i råhvid. Det er SÅ fint! Godt at have en stoooor familie med masser af aktive strikke.tanter

Anmeld

20. juni 2011

otlitrom

Jeg er her også endnu, men er SÅ træt for tiden, så det er ikke det vilde jeg deltager pt. Glæder mig til fredag, der er det 1. lægeundersøgelse... håber at hun siger ok for at starte på jern

Jern skader ingen, så jeg tænker du sagtens kan begynde med en enkelt jern-tablet. Du skulle jo nødig indlægges obs. blodprop i hjernen som en hvis frøken, der havde glemt sine jerntabletter

Anmeld

20. juni 2011

TbCp

kitty skriver:

Jern skader ingen, så jeg tænker du sagtens kan begynde med en enkelt jern-tablet. Du skulle jo nødig indlægges obs. blodprop i jernen som en hvis frøken, der havde glemt sine jerntabletter

Heh nej det har du ret i

Anmeld

20. juni 2011

Karo

Næ vi er her skam endnu (selv om jeg dog har overvejet en lille pause)

Tror bare vi er gået hen og blevet lidt småkedelig .

Anmeld

20. juni 2011

h_bernie

er her også endnu, bare ikke så meget. Lillepigen synes nemlig ikke hun skal sove så meget om dagen længere....eller natten for den sags skyld

Anmeld

21. juni 2011

Barbamama

Ranarupta skriver:

Kuk kuuuuk selv

Ej hvor er den bare FLOT!!! Ej jeg er da vildt misundelig lige nu!!!! WAUW!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.