Veer og spark ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.884 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

onlyme

Hej <3

Når man får veer, ved i så om bettemand ligger stille eller om han stadig bevæger sig rundt inde i mavsen ?

34+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

hekran

onlyme skriver:

Hej <3

Når man får veer, ved i så om bettemand ligger stille eller om han stadig bevæger sig rundt inde i mavsen ?

34+1

Der var rigeligt med rumsteren i min mave mens jeg havde veer. Nok ikke under selve veerne, men mellem kunne vi sagtens se et knæ eller to

Anmeld

19. juni 2011

onlyme

Marita skriver:

Der var rigeligt med rumsteren i min mave mens jeg havde veer. Nok ikke under selve veerne, men mellem kunne vi sagtens se et knæ eller to

Okay

Jeg sad bare og kom til at tænke på det Hihi, der er jo ikke lang vej igen og jeg aner ikke hvordan det foregår hihi,. Så min nysgerrighed skal lige luftes. ;-)

Jamen er det ikke helt vildt ubehageligt at bebs rumsterer rundt imellem veerene ?

Anmeld

19. juni 2011

2babygirls

onlyme skriver:

Hej <3

34+1

Den aften mine veer var gooooodt igang, frygtede jeg hun ville smadre igennem maveskindet så vild var hun derinde. Troede næsten ikke på at hun kunne sidde fast med hovedet, for følte hendes krop var over alt. Masser af spral. Men dagen efter var hun stille, og fødte så først om aftenen.

Anmeld

19. juni 2011

Mumto3

Min den ene tog 'afsæt' og sparkede sig nærmest ud

Men jeg har ikke oplevet at de har 'sparket rundt' under veerne ellers

Anmeld

19. juni 2011

Kamulla

det forskelligt... under min fødsel lå Noah ihvertfald IKKE stille.. det var ret belastende hehe...  tror faktisk aldrig der har været så meget aktivitet som under min fødsel... 

Anmeld

19. juni 2011

Lilje82

her var der rigeligt med gang i ham under fødslen, faktisk grinede jordmødre mm. flere gange af hvordan han moslede rundt derinde, som om han i al vildskab forsøgte at komme ud.

Anmeld

19. juni 2011

Moar2011

Min søn bevæget sig også selvom at jeg havde veer

Anmeld

19. juni 2011

onlyme

Tina&Martin skriver:

Den aften mine veer var gooooodt igang, frygtede jeg hun ville smadre igennem maveskindet så vild var hun derinde. Troede næsten ikke på at hun kunne sidde fast med hovedet, for følte hendes krop var over alt. Masser af spral. Men dagen efter var hun stille, og fødte så først om aftenen.

Okay

Hihi,. hvor længe varede der imellem dine første veer ?

Anmeld

19. juni 2011

2babygirls

onlyme skriver:

Okay

Hihi,. hvor længe varede der imellem dine første veer ?

Uhh det kan jeg slet ikke huske. Havde veer i 39 timer, så i starten kunne jeg jo godt ignorere dem indtil de om aftenen blev mere voldsomme, så jeg ikke kunne sove om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.