Som jeg har skrevet før var min mor meget skeptisk på jeg valgte og beholde mit barn.
Der er nu sket meget efterfølgende, far'en til barnet og jeg er ikke sammen mere nu, af rigtig mange årsager.
Men så her i fredags den 17/6-11 Skulle jeg til NK skanning, og skulle ekstra tidligt op, fordi jeg skulle forbi banken for at hente nogle penge til billeder, hvis der kom nogle gode billeder, men om morgen bliver jeg så vækket af min mor der siger at der ligger 25 kr ude på bordet så var jeg fri for at gå så tidligt, mega dejligt. Og hende som ellers var imod det meget, jeg kommer så til skanning, selv, og jeg havde det rigtig rart med at skulle afsted selv. Så jeg kunne få stillet en masse spørgsmål, og havde det sjovt under skanningen, da min klump stod op og det var hende der skannet ikke hel tilfreds med det, så jeg skulle gøre en masse men intet hjalp, først efter en del tids kamp fandt vi en måde.
Jeg blev så færdig til skanningen, og skulle hjem til en veninde
For at hygge mig lidt, når nu min mor var i skole, og skulle ud og spise om aften.
Hun kom så hjem og efter en ½ time kom hun ren faktisk ind og spurgte om hun ikke måtte se billederne, og tog dem med ud i lyset, så hun rigtig kunne se den, jeg blev meget overrasket men sammen tidig glad og ked, for med det samme kom det frem i mig at min mor og moster har kørt tager på mig i 1½ time, hvor jeg fik den ene sviner efter den anden.
Men det er ligesom det er gået op for min mor at jeg står ved mit valg, også som alene ung mor, da min termin er sat en uge før jeg bliver 18
Så det er skønt.
Men så sent som i nat, skrev hun at nu vil hun gerne med til jordemorder og de næste skanninger, syntes det er mega dejligt, og nu støtter hun mig op og hun har snakket med min moster om det også, og hun vil også støtte så meget op som hun kan 
Ville bare lige dele min glæde med jer andre.