Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vingummien skriver: Ja det har jeg godt set der har været. De passer sådan lige, han kan bruge dem noget tid tror jeg, har faktisk billed af dem med ugler. Men så vil jeg gerne købe dem der. Vi er enige om det er de grønne "bukser" ik?
Ja det har jeg godt set der har været.
De passer sådan lige, han kan bruge dem noget tid tror jeg, har faktisk billed af dem med ugler.
Men så vil jeg gerne købe dem der. Vi er enige om det er de grønne "bukser" ik?
Det var godt
Det er dem her ikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: Prøver lige at finde det frem - sniger mig lige ind på knægtens værelse ... Han sover nemmerlig Prøver lige at undersøge porto - Er du på trendsales ??? Mit brugernavn er TOBOLI
Prøver lige at finde det frem - sniger mig lige ind på knægtens værelse ... Han sover nemmerlig
Prøver lige at undersøge porto - Er du på trendsales ???
Mit brugernavn er TOBOLI
Det er jo billigt nok at sende Jeg prøver lige at finde ud af trendsales.
bullerbassen skriver: Det var godt Det er dem her ikke
Ja
Cilas skriver: Det er jo billigt nok at sende Jeg prøver lige at finde ud af trendsales.
Ja det er ikke så slemt .
Er du bruger derinde ?? Smider lige et link til annoncen med det tøj du har spurgt på
http://www.trendsales.dk/listings/molo-ej-sikke-lej-maerketoej-nyt-bukser-troejer-playsuit-ju/21923142?forum=350&status=&search=&road=view_userinfo&pn=4&rt=ur
Vingummien skriver: Ja
Skal jeg pakke dem til dig
bullerbassen skriver: Skal jeg pakke dem til dig
Det skal du, kan du ikke lige sende konto info i PB igen?
bullerbassen skriver: Ja det er ikke så slemt . Er du bruger derinde ?? Smider lige et link til annoncen med det tøj du har spurgt på http://www.trendsales.dk/listings/molo-ej-sikke-lej-maerketoej-nyt-bukser-troejer-playsuit-ju/21923142?forum=350&status=&search=&road=view_userinfo&pn=4&rt=ur
Kigger .. Men er meget intereserret ..
Vingummien skriver: Det skal du, kan du ikke lige sende konto info i PB igen?
Det gør jeg lige
bullerbassen skriver: Det gør jeg lige
Super
Cilas skriver: Kigger .. Men er meget intereserret ..
Du skriver bare hvis du gerne vil handle.
Du bestemmer om det evt skal være her eller på trendsales
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128