Frøken J. skriver:
Så er det en ny uge, vi fik ikke taget billeder sidste uge. Woopsi
Men så kan vi måske tage dem præcis på hel-uge dagen fremover 
Jeg har det fantastisk. Jeg trives virkelig godt med at være gravid, og jeg har ingen problemer ud over humørsvingninger. Halsbranden er long gone for nu, og jeg har ikke en gang haft behov for en lur lige så ofte som normalt.
Jeg er begyndt til gravidtræning, som nu er en fast tirsdag og fredags ting. Kan virkelig anbefale det, hvis man ikke har en masse graviditetsproblemer, der forhindrer det! Jeg synes, at det er vanvittig hårdt, men netop derfor fantastisk. Det er mest styrketræning og styrkeøvelser enten med kroppen selv som belastning eller en bodybar med lidt vægt i. Med stort fokus på at lave øvelserne rigtigt ift. ens gravide krop + en masse tips. Og så er træneren bare så god til at være obs på den enkelte og komme og rette på en, så man laver øvelserne rigtigt. Og så er jeg i hvert fald blevet obs på, at jeg skal være opmærksom på mine hypermobile albuer under graviditeten 
Hun sparker løs hver dag, og hun er klart blevet større og stærkere. Hendes bevægelser er blevet mere sådan bløde, glidende og moslende 
Og så har jeg holdt vægten i 1½ uge, så jeg gætter på jeg faktisk har tabt mig lidt, hvilket kan ses i mit ansigt. Det er ikke bevidst, jeg har bare trænet og spist fornuftigt