Prinsessens balsal 25+0 (uge 26) - Glæde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Najsen86

Frøken J. skriver:

Tak! Ja, vi må nok hellere holde øje med dem, når de rammer teenagerårene. Hehe  

mændene kan godt investere i jagtgeværerne allerede nu!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Mira0911

Ih en rigtig fin babyhule... 

Anmeld

19. juni 2011

bullerbassen

Frøken J. skriver:

Så er det en ny uge, vi fik ikke taget billeder sidste uge. Woopsi Men så kan vi måske tage dem præcis på hel-uge dagen fremover

Jeg har det fantastisk. Jeg trives virkelig godt med at være gravid, og jeg har ingen problemer ud over humørsvingninger. Halsbranden er long gone for nu, og jeg har ikke en gang haft behov for en lur lige så ofte som normalt.

Jeg er begyndt til gravidtræning, som nu er en fast tirsdag og fredags ting. Kan virkelig anbefale det, hvis man ikke har en masse graviditetsproblemer, der forhindrer det! Jeg synes, at det er vanvittig hårdt, men netop derfor fantastisk. Det er mest styrketræning og styrkeøvelser enten med kroppen selv som belastning eller en bodybar med lidt vægt i. Med stort fokus på at lave øvelserne rigtigt ift. ens gravide krop + en masse tips. Og så er træneren bare så god til at være obs på den enkelte og komme og rette på en, så man laver øvelserne rigtigt. Og så er jeg i hvert fald blevet obs på, at jeg skal være opmærksom på mine hypermobile albuer under graviditeten

Hun sparker løs hver dag, og hun er klart blevet større og stærkere. Hendes bevægelser er blevet mere sådan bløde, glidende og moslende

Og så har jeg holdt vægten i 1½ uge, så jeg gætter på jeg faktisk har tabt mig lidt, hvilket kan ses i mit ansigt. Det er ikke bevidst, jeg har bare trænet og spist fornuftigt

Flot mave

Anmeld

19. juni 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Ih en rigtig fin babyhule... 

Tak!  

Anmeld

19. juni 2011

Frøken J.

bullerbassen skriver:

Flot mave

Mange tak

Anmeld

20. juni 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Så er det en ny uge, vi fik ikke taget billeder sidste uge. Woopsi Men så kan vi måske tage dem præcis på hel-uge dagen fremover

Jeg har det fantastisk. Jeg trives virkelig godt med at være gravid, og jeg har ingen problemer ud over humørsvingninger. Halsbranden er long gone for nu, og jeg har ikke en gang haft behov for en lur lige så ofte som normalt.

Jeg er begyndt til gravidtræning, som nu er en fast tirsdag og fredags ting. Kan virkelig anbefale det, hvis man ikke har en masse graviditetsproblemer, der forhindrer det! Jeg synes, at det er vanvittig hårdt, men netop derfor fantastisk. Det er mest styrketræning og styrkeøvelser enten med kroppen selv som belastning eller en bodybar med lidt vægt i. Med stort fokus på at lave øvelserne rigtigt ift. ens gravide krop + en masse tips. Og så er træneren bare så god til at være obs på den enkelte og komme og rette på en, så man laver øvelserne rigtigt. Og så er jeg i hvert fald blevet obs på, at jeg skal være opmærksom på mine hypermobile albuer under graviditeten

Hun sparker løs hver dag, og hun er klart blevet større og stærkere. Hendes bevægelser er blevet mere sådan bløde, glidende og moslende

Og så har jeg holdt vægten i 1½ uge, så jeg gætter på jeg faktisk har tabt mig lidt, hvilket kan ses i mit ansigt. Det er ikke bevidst, jeg har bare trænet og spist fornuftigt

Nøj, en fin bobbel! Og lækkert med træningen. Er vildt misundelig! Men kroppen vil ikke. Men så får jeg gået med hunden hver dag, så godt en times i rask trav er vel bedre end ingenting men for filan, du bliver bestemt ikke grimmere for hver uge!

Anmeld

20. juni 2011

Jemion

Ihh hvor er du bare fin Smuk smuk smuk

Anmeld

20. juni 2011

maryjane

Ih, flot mavse. Og så fedt med graviditetstræning , desværre må jeg sidde over i denne omgang avav.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.