Nordsjælland.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.243 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser.....

Ja jeg ville høre om der var nogle som var friske på at skrive sammen, og se hvad det fører til? måske til masser af breve, måske ingenting, måske noget andet.... hvem ved  Jeg synes det kunne være hyggeligt at snakke med nogle.... Jeg selv er 28 år bor sammen med min mand og vores datter i Helsingør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Nadia&Daniel

Du skal være velkommen til at skrive

Bor I Kgs. Lyngby med min mand og vores skønne datter på knap 8 mdr.

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hej tøser.....

Ja jeg ville høre om der var nogle som var friske på at skrive sammen, og se hvad det fører til? måske til masser af breve, måske ingenting, måske noget andet.... hvem ved  Jeg synes det kunne være hyggeligt at snakke med nogle.... Jeg selv er 28 år bor sammen med min mand og vores datter i Helsingør.

Du er velkommen til at skrive..

Vi er selv helsingør-mennesker og venter vores første barn 

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Du er velkommen til at skrive..

Vi er selv helsingør-mennesker og venter vores første barn 

Ej hvor dejligt... gid det var mig der havde en dejlig bebs i maven.... hehe... ja total afsløret vi vil gerne have en lillebror/søster til datteren.....
Hvad går i og bruger tiden på :-) Lige nu er jeg på barsel, så nu laver jeg alt og intet... men synes godt nok tiden går stærkt. Det varer jo ikke længe før min lille pige skal i vuggestue

Anmeld

19. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Ej hvor dejligt... gid det var mig der havde en dejlig bebs i maven.... hehe... ja total afsløret vi vil gerne have en lillebror/søster til datteren.....
Hvad går i og bruger tiden på :-) Lige nu er jeg på barsel, så nu laver jeg alt og intet... men synes godt nok tiden går stærkt. Det varer jo ikke længe før min lille pige skal i vuggestue

hehehh det er også super hyggeligt 

Jamen pt går vi og leder efter bolig, vi var så heldige at få lov til at blive fritstillet kun 1/2 mdr efter vi opsagde vores lejemål så vi ikke risikere at ha' to lejemål

Hvor lang tid har du så været på barsel??

heheh ja tiden flyver jo pludselig afsted i denne nye verden 

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

hehehh det er også super hyggeligt 

Jamen pt går vi og leder efter bolig, vi var så heldige at få lov til at blive fritstillet kun 1/2 mdr efter vi opsagde vores lejemål så vi ikke risikere at ha' to lejemål

Hvor lang tid har du så været på barsel??

heheh ja tiden flyver jo pludselig afsted i denne nye verden 

okay dejligt... vil i så blive i helsingør? dejigt at i slipper for at betale 2 huslejer.... det kan simpelthen blive noget så dyrt...

jeg gik på barsel i nov (mens jeg studerede) .....Jeg  er på barsel til oktober, så det er dejligt at have sommeren hjemme... altså hvis solen snart gider at komme frem hehe...

Anmeld

24. juni 2011

sofie85

Anonym skriver:

Hej tøser.....

Du er velkommen til at skrive

Bor i Hillerød og er selv på barsel, så småkeder mig indimellem

Anmeld

24. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

okay dejligt... vil i så blive i helsingør? dejigt at i slipper for at betale 2 huslejer.... det kan simpelthen blive noget så dyrt...

jeg gik på barsel i nov (mens jeg studerede) .....Jeg  er på barsel til oktober, så det er dejligt at have sommeren hjemme... altså hvis solen snart gider at komme frem hehe...

Undskyld men hvis du gerne vil snakke så må du skrive privat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.