kage til svigerinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Lou87

WOOW - hvor er den fiiiin
Kan se jeg li ska lure den udstikker næste gang tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Maja_4000

sandorff skriver:

jeg køre med min ball modellerings tool, med kuglen forenden. først ud og trækker den med op når jef køre den tilbage. så rejser den sig...

Smaaaart

Har du 4 forskellige størrelser ? Jeg har kun 3 .. Og den mindste er MEGET mindre end den du har i midten .. Må vidst købe nogle flere :b

Anmeld

20. juni 2011

sandorff

Lou87 skriver:

WOOW - hvor er den fiiiin
Kan se jeg li ska lure den udstikker næste gang tror jeg

det er bare en aftale...

jeg glæder mig allerede vildt til næste gang alle kagekonerne skal mødes  syntes bare det er så syndt for michelles mand skal være gemt væk sådan en hel dag og syntes også det kunne være rart for hende selv at ikke skulle stå for det hver gang. der er trods alt lidt oprydning efter vi er kørt. så jeg har tilbudt hende at lægge hus til. så når vi er færdige kan hun bare køre hjem uden at skulle tænke på opvask eller noget....

Anmeld

20. juni 2011

sandorff

Maja_4000 skriver:

Smaaaart

Har du 4 forskellige størrelser ? Jeg har kun 3 .. Og den mindste er MEGET mindre end den du har i midten .. Må vidst købe nogle flere :b

jeg snyder

den ene er ukorant. den mindste er ikke fra det sæt, men kommer fra et andet. men prøv dig frem

Anmeld

20. juni 2011

Maja_4000

sandorff skriver:

jeg snyder

den ene er ukorant. den mindste er ikke fra det sæt, men kommer fra et andet. men prøv dig frem

Hehe .. Okay :b

Tak

Anmeld

20. juni 2011

ZamanogDania

Hvor er det flot.

Anmeld

20. juni 2011

Lou87

sandorff skriver:

det er bare en aftale...

jeg glæder mig allerede vildt til næste gang alle kagekonerne skal mødes  syntes bare det er så syndt for michelles mand skal være gemt væk sådan en hel dag og syntes også det kunne være rart for hende selv at ikke skulle stå for det hver gang. der er trods alt lidt oprydning efter vi er kørt. så jeg har tilbudt hende at lægge hus til. så når vi er færdige kan hun bare køre hjem uden at skulle tænke på opvask eller noget....

Ja jeg glæder mig også  

Og det var sødt af dig - ku da godt tænkes hun måske gerne ville være ude næste gang.. Godt i snakker sammen om det

Anmeld

20. juni 2011

Anasmor

Er VILD med dine blomster.. lurede dem lige inde på din fine hjemmeside

Anmeld

20. juni 2011

sandorff

Anasmor skriver:

Er VILD med dine blomster.. lurede dem lige inde på din fine hjemmeside

tusind tak - vildt lækkert at få ros AF DIG    

du og "polkaprik" er jo kage-gud-inder...

Anmeld

20. juni 2011

Anasmor

Smiler.. tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.