Når vi IGEN engang får vores eget hus, SÅ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

Maria-s

..skal jeg have en væg eller 2 med dette smukke tapet!

Cole & Son Humming Birds 62/1003. Jeg har 3 ruller liggende som jeg købte engang men aldrig nænnede at sætte op i Herning (heldigvis!!) Og jeg vil heller ikke sætte det op her hvor vi bor til leje, jeg kan jo ikke tage det med mig og det er halv (hel) peberet....

Men uhh altså det klør for at få det op. Jeg har pakket en rulle ud, som jeg engang imellem lige rulle lidt ud for at dvæle ved den

Selv manden min synes faktisk om den!   Den er super lækker! Ikke sådan en "flad tapet" der ligger "malerstrøg" oven på selve tapeten

Nå bare et lille "tids-spilde-indlæg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Mettemus

Wow, det er godt nok fint! Hvor dyrt er dyrt? Jeg har slet ikke noget forhold til priser på tapet

Kan du ikke bruge det til et eller andet andet end at putte op på væggen? Som bagbeklædning i et skab eller sådan noget?

Anmeld

19. juni 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Wow, det er godt nok fint! Hvor dyrt er dyrt? Jeg har slet ikke noget forhold til priser på tapet

Kan du ikke bruge det til et eller andet andet end at putte op på væggen? Som bagbeklædning i et skab eller sådan noget?

Eller fronten på skuffer i en kommode, eller skabslåger?

Vi får nogle forfærdeligt grimme skabe i "vores" hus, men jeg pønser på at male dem, og smide wallstickers på, eller evt. tapesere dem (sschhy, Jørn ved det ikke, for det koster OGSÅ.... )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.