sting (lidt ulækkert)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.866 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvor lang tid går der før det heler og stingene forsvinder.?

Fødte for 19 dage siden, blev syet med 12 sting. De er der endnu. Det klør helt vildt. kilder og svier og er ømt. Jeg bløder næsten ikke mere, men har været nød til at barbere mine hår væk for de blev helt stive fordi der siver sådan noget med udflåd med en lille smule blød. Det er ligesom om det er sådan noget helt klistret. Og det klør og kilder på saådan en irriterende måde når det siver. Er det normalt, eller er der måske gået betændelse i? Det er ligesom om det siver oppe ved klitoris hvor jeg vidst også har et sting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Minmio

Jeg ved ikke lige med sting, jeg revnede en smule ved min klitoris også, og nu 14 dage efter klør det også, og det er kun der det klør. Min sp sagde at det er et tegn på at det er ved at hele.

Anmeld

18. juni 2011

bette

jeg ville nok lige gå omkring lægen og se om stigene kan blive taget. de burde være næsten opløst nu. 

jeg er lige blevet reopereret og mine sting vil heller ikke gå væk. så jeg ringer også lige engang til lægen... får nemlig selv spat..

mit klør dog ikke mere, men det trækker og kan ikke hive dem ud selv.

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

tatii72 skriver:

Jeg ved ikke lige med sting, jeg revnede en smule ved min klitoris også, og nu 14 dage efter klør det også, og det er kun der det klør. Min sp sagde at det er et tegn på at det er ved at hele.

Men må der gerne sive fra klitoris, eller kan det sive op ved klitoris det som kommer fra skeden? På bindet ser det ud som om det kommer fra klitoris, og det føles også sådan.

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

bette skriver:

jeg ville nok lige gå omkring lægen og se om stigene kan blive taget. de burde være næsten opløst nu. 

jeg er lige blevet reopereret og mine sting vil heller ikke gå væk. så jeg ringer også lige engang til lægen... får nemlig selv spat..

mit klør dog ikke mere, men det trækker og kan ikke hive dem ud selv.

De er overhovede ikke opløst. Min kæreste kiggede og der sidder blå knuder som er helt intakte.

Anmeld

18. juni 2011

Minmio

Anonym skriver:

Men må der gerne sive fra klitoris, eller kan det sive op ved klitoris det som kommer fra skeden? På bindet ser det ud som om det kommer fra klitoris, og det føles også sådan.

Det kan jeg desværre ikke svare dig på for jeg bløder ikke mere eller noget. Faktisk kommer der slet ikke noget ud mere

Anmeld

18. juni 2011

mth1987

Mine generede mig også helt vildt ka jeg huske. Jeg måtte så op og få dem klippet da de ikk opløste sig alle sammen. Men var også syet med forskellige tråde de almindelige forsvandt efter to uger men de andre var ikke væk efter en måned og så gik jeg til lægen. Av av det gjorde ondt men var godt da de var væk

Anmeld

18. juni 2011

bette

Anonym skriver:

De er overhovede ikke opløst. Min kæreste kiggede og der sidder blå knuder som er helt intakte.

lyder ligesom mit. få din læge til at fjerne dem.. lige nu er du jo helet op.. og stingene gør ikke gavn længere. de er bare skide træls at have. jeg er selv ved at få spat

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Mine generede mig også helt vildt ka jeg huske. Jeg måtte så op og få dem klippet da de ikk opløste sig alle sammen. Men var også syet med forskellige tråde de almindelige forsvandt efter to uger men de andre var ikke væk efter en måned og så gik jeg til lægen. Av av det gjorde ondt men var godt da de var væk

tror bare ikke det er helet når det stadig svier

Anmeld

18. juni 2011

hyskystar

Hvis du i tvivl vil jeg gå til lægen på mandag og få det tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.