Lækre møbler sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.648 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

Lunae

lækre møbler til salg!

BYD!

Møblerne skal afhentes i Tranbjerg ved Aarhus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

LilyMarleen

Hvad koster det ??

Anmeld

18. juni 2011

Lunae

LilyMarleen skriver:

Hvad koster det ??

Bare BYD, så finder vi en god pris

Anmeld

18. juni 2011

Dinna88

Mindstepris på billede 1 og 2? (Vil ikke byde, har ingen idé om hvad du tænker den er værd jo!)

Anmeld

18. juni 2011

Lunae

Dinna88 skriver:

Mindstepris på billede 1 og 2? (Vil ikke byde, har ingen idé om hvad du tænker den er værd jo!)

Det er også svært at sætte pris på antikke ting! Jeg tænker nok omkring 1000 kr! Hvad forestiller du dig?

Anmeld

18. juni 2011

Dinna88

Lunae skriver:

Det er også svært at sætte pris på antikke ting! Jeg tænker nok omkring 1000 kr! Hvad forestiller du dig?

Ja, præcis! 1000 kr lyder helt fair, jeg har dem desværre nok bare ikke. Du skal ikke holde på den i hvert fald - måske jeg vender tilbage, men må godt nok lige tænke. 

Anmeld

18. juni 2011

Lunae

Dinna88 skriver:

Ja, præcis! 1000 kr lyder helt fair, jeg har dem desværre nok bare ikke. Du skal ikke holde på den i hvert fald - måske jeg vender tilbage, men må godt nok lige tænke. 

Det er bare helt ok! Du er i hvert fald velkommen! Det er en sød lide kommode/skænk og den gør sig også rigtig godt med et spejl over

Anmeld

18. juni 2011

Dinna88

Lunae skriver:

Det er bare helt ok! Du er i hvert fald velkommen! Det er en sød lide kommode/skænk og den gør sig også rigtig godt med et spejl over

Det lyder godt
Ja, det var faktisk netop det jeg tænkte! Har et rigtig smukt spejl, med en "guld"ramme, der ville se så fint over den. Uh, må tænke over det  

Anmeld

18. juni 2011

Lunae

Dinna88 skriver:

Det lyder godt
Ja, det var faktisk netop det jeg tænkte! Har et rigtig smukt spejl, med en "guld"ramme, der ville se så fint over den. Uh, må tænke over det  

Det havde jeg også førhen! Jeg har selv skiftet grebene til de guld, så det matcher

Anmeld

18. juni 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Sofaen - vil du ikke være sød at give dit bud på, hvad du vil have for den? Evt. et kombi-tilbud for den og det øverste møbel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.