Bygge rede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

Carl-Emil's mor

Er I andre også mere eller mindre igang eller er jeg bare gået helt i pip? 

Synes virkelig det er SÅ svært at lade være med at købe alle de ting man skal bruge  har heldigvis en kæreste der er ret large, men har fyret 8500 af på 2 dage , godt nok også nogle nødvendige og store ting men alligevel, det er som om at nu kan jeg bare slet ikke stoppe igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Kris89

Jeg går stadig og venter på at det hele går op for mig endnu, så er slet ikke begyndt at overveje hvad der skla købes...

Venter spændt på første scanning, måske det der går op for mig?

Pt = ingen symptomer, passer mit arbejde (landmand så rimelig hårdt) uden problemer... lidt kvalme ind i mellem, men har tit døjet med maven, så egentlig ikke noget nyt...

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

Kris89 skriver:

Jeg går stadig og venter på at det hele går op for mig endnu, så er slet ikke begyndt at overveje hvad der skla købes...

Venter spændt på første scanning, måske det der går op for mig?

Pt = ingen symptomer, passer mit arbejde (landmand så rimelig hårdt) uden problemer... lidt kvalme ind i mellem, men har tit døjet med maven, så egentlig ikke noget nyt...

hooold da op.. det er sku ret sejt godt at holde hovedet "så koldt" - positivt ment  

det har jeg slet ikke kunne, har bygget rede sidden nov sidste år 

men ja det er stadigvæk meget uvirkeligt og frygter så meget det går galt.. selvom jeg har set hjertet slå nok så flot så er der alligevel en frygt.. 

Anmeld

18. juni 2011

Kris89

Har lidt den tanke, så længe det ikke er gået helt op for mig frygter jeg nok mindre at der går noget galt... Selvom jeg synes jeg frygter noget...

Jeg tør ikke tro på at den er god nok. kunne jeg komme i uge 12, før det gik helt op for mig, ville det ikke gøre noget

Anmeld

18. juni 2011

TbCp

Jeg er ikke begyndt at købe noget endnu, selvom jeg har lyst til at gå amok i babytøj... men vil ikke begynde før vi kender kønnet, jeg har jo en datter i forvejen så måske noget af hendes kan genbruges.

Har dog aftalt at låne autostol og slyngevugge af en veninde + køber en sleebee af en anden veninde...

Jeg vil gerne have købt en bedside crip, så jeg kigger på gul og gratis mv efter et godt tilbud, er jo i god tid så kan godt være lidt kræsen

Barnevognen venter jeg dog med til vi er noget tættere på...

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Jeg er ikke begyndt at købe noget endnu, selvom jeg har lyst til at gå amok i babytøj... men vil ikke begynde før vi kender kønnet, jeg har jo en datter i forvejen så måske noget af hendes kan genbruges.

Har dog aftalt at låne autostol og slyngevugge af en veninde + køber en sleebee af en anden veninde...

Jeg vil gerne have købt en bedside crip, så jeg kigger på gul og gratis mv efter et godt tilbud, er jo i god tid så kan godt være lidt kræsen

Barnevognen venter jeg dog med til vi er noget tættere på...

tøj har vi også valgt at vente med 

Men de store ting tager vi som det kommer, især fordi vi er ret kræsne  og har en lidt dyr babysmag  heheh 

Vores plan om barnevogn var oprindeligt også at vente men vi vidste præcis hvilken en vi ville have så at få den til næsten 50% ville være dumt ikke at gøre 

Men kan mærke det kribler og krabler for at komme igang med at lave værelset men lidt svært uden bolig 

Anmeld

18. juni 2011

TbCp

MorTilJanuar skriver:

tøj har vi også valgt at vente med 

Men de store ting tager vi som det kommer, især fordi vi er ret kræsne  og har en lidt dyr babysmag  heheh 

Vores plan om barnevogn var oprindeligt også at vente men vi vidste præcis hvilken en vi ville have så at få den til næsten 50% ville være dumt ikke at gøre 

Men kan mærke det kribler og krabler for at komme igang med at lave værelset men lidt svært uden bolig 

50%... fedt!!! Ja så kan jeg godt forstå i købte den nu! Hvor fedt!
Hvad er det for en?

Jeg vælger nokat købe brugt barnevogn denne gang og så bruge pengene på andre ting til den lille

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

50%... fedt!!! Ja så kan jeg godt forstå i købte den nu! Hvor fedt!
Hvad er det for en?

Jeg vælger nokat købe brugt barnevogn denne gang og så bruge pengene på andre ting til den lille

vi har også kigget på den brugt men havde det lidt aaaargh første barn skal det være nyt, og den ende med at være billigere end de brugte der var på nettet ..

Ville dog ha haft et andet stel, men dette stel helt alm. var med i tilbudet og manden synes det er det pæneste så gav mig..

Men jeg ELSKER min vogn og har bare lyst til at kører tur med den hele tiden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juni 2011

TbCp

MorTilJanuar skriver:

vi har også kigget på den brugt men havde det lidt aaaargh første barn skal det være nyt, og den ende med at være billigere end de brugte der var på nettet ..

Ville dog ha haft et andet stel, men dette stel helt alm. var med i tilbudet og manden synes det er det pæneste så gav mig..

Men jeg ELSKER min vogn og har bare lyst til at kører tur med den hele tiden 

Ja det kan jeg godt forstå, vi købte også ny til den første

Er det en Odder? Den er rigtig pæn

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Ja det kan jeg godt forstå, vi købte også ny til den første

Er det en Odder? Den er rigtig pæn

Yeap en Odder Zip  knuse-kysse-elsker den bare allerede  kiggede på vores golden idag og overvejede næsten at kaste ham op i den og trille en tur hjemme på mormors vej  heheh meeeen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.