Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Femøre skriver: Er helt vild med jamie oliver, men på su nøjes jeg med at søge på nettet. Så jeg vil da gerne have de to jamie oliver-bøger!
Er helt vild med jamie oliver, men på su nøjes jeg med at søge på nettet. Så jeg vil da gerne have de to jamie oliver-bøger!
De skal blive dine Sender du mig en PB med din adresse? Så får du mit konto nr. så du kan overføre portoen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej så er jeg lige for sen her vel? ku godt tænke mig Jamie Oliver, da jeg ELSKER ham Nem og god mad..sig til om hende den anden ombestemmer sig
lailamik skriver: Ej så er jeg lige for sen her vel? ku godt tænke mig Jamie Oliver, da jeg ELSKER ham Nem og god mad..sig til om hende den anden ombestemmer sig
Ja du kom lige en anelse for sent.. men har dig i tankerne, hvis de ikke bliver afsat til Femøre
Solstråle2011 skriver: Ja du kom lige en anelse for sent.. men har dig i tankerne, hvis de ikke bliver afsat til Femøre
hihi takk søde
Bare rolig, jeg skal nok tage dem!
Femøre skriver: Bare rolig, jeg skal nok tage dem!
Hvor er det altså sødt af dig at forære dine bøger væk
iris-mor skriver: Hvor er det altså sødt af dig at forære dine bøger væk
Tak. Synes da bestemt det er bedre end at de bare ryger ud, når de intet fejler
Så er begge bøger modtaget!
Tak for besværet, det er super, du sådan deler ud af godterne.
Femøre skriver: Så er begge bøger modtaget! Tak for besværet, det er super, du sådan deler ud af godterne.
Det var da så lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128