Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lilje82 skriver: Jeg har ikke kunnet finde at de ikke må og kender flere der har givet deres børn det. Her har han dog først fået det efter han var fyldt 5 mdr. ds jeg slet ikke havde tænkt på advocado. Et sted på netsygeplejersken.dk siger hun ikke noget om at de ikke må, da en spørg om hendes barn på 4 mdr.
Jeg har ikke kunnet finde at de ikke må og kender flere der har givet deres børn det. Her har han dog først fået det efter han var fyldt 5 mdr. ds jeg slet ikke havde tænkt på advocado.
Et sted på netsygeplejersken.dk siger hun ikke noget om at de ikke må, da en spørg om hendes barn på 4 mdr.
oki helt i orden så må jeg prøve det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lilje82 skriver: Hirsegrød - Fra 4 måneder1 portion1 dl vand3 spsk. Hirseflager½ dl færdig modermælkserstatning1 tsk. FedtstofHirseflagerne koges i vandet i ca. 5-7 minutter. Fedtstoffet røres i, og modermælkserstatningen tilsættes til konsistensen er passende. Servers evt. med lidt frugtmos.
Hirsegrød - Fra 4 måneder1 portion1 dl vand3 spsk. Hirseflager½ dl færdig modermælkserstatning1 tsk. FedtstofHirseflagerne koges i vandet i ca. 5-7 minutter. Fedtstoffet røres i, og modermælkserstatningen tilsættes til konsistensen er passende.
Servers evt. med lidt frugtmos.
hvis man bruger modermælkserstatning skal man ikke bruge fedtstof da mælken har det i sig allerede...
karina pigen skriver: hvis man bruger modermælkserstatning skal man ikke bruge fedtstof da mælken har det i sig allerede...
Det er kun hvis du bruger fuld mme ellers skal du stadig. Opskriften er kopieret fra nettet og det samme står der i bogen fra sundhedsstyrrelsen!
Men vil I ikke godt oprette nye tråde når i har spørgsmål og rettelse, istedet for at gøre tråden så lang??
Pæremos
( og æblemos)
(4 mdr)
1 Dl vand.
Skær frugten ud i små tern, i gryden med dem, vand over, bringes i kog, skue ned, lad det små koge i 5-10 min til de er helt bløde.. MÅ IK BRÆNDE PÅ.. pas pååååå
mos de udkogte pærer.. mums
JORDBÆR MOS
100 G frossen jordbær
1 dl vand
1 tsk sukker ( jeg bruger dog en vanilie stang istedet)
Jordbær og vand hæles i en gryde, koges under røring, skue ned lad det koge i 5.10 min under låg.. Indtil jordbærene er helt bløde, mos/blend , og mums mums
Lilje82 skriver: Det er kun hvis du bruger fuld mme ellers skal du stadig. Opskriften er kopieret fra nettet og det samme står der i bogen fra sundhedsstyrrelsen! Men vil I ikke godt oprette nye tråde når i har spørgsmål og rettelse, istedet for at gøre tråden så lang??
jeg sprugte min ang det med fedtstof, da jeg bruger den ½ dl MME/mælk der skal i og jeg fik afvide at jeg ik skal bruge fedtstof..
karina pigen skriver: jeg sprugte min ang det med fedtstof, da jeg bruger den ½ dl MME/mælk der skal i og jeg fik afvide at jeg ik skal bruge fedtstof..
Og min siger man skal
Så må man jo gøre som man selv vil.
Lilje82 skriver: Og min siger man skal Så må man jo gøre som man selv vil.
min siger også man skal
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128