Ingen udflåd overhovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.324 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

AnnaB.

Har forsøgt at google mig frem til et svar/andres erfaringer, men kan ikke finde andre indlæg om udflåd, end dem der handler om, at det ser ud på den ene eller den anden måde.

Jeg har INGEN udflåd overhovedet - altså ikke på noget som helst tidspunkt. Stoppede med p-piller for 12 uger siden og har ikke fået menstruation endnu (ej heller testet positiv), og tænker om det har noget at sige?

Hvis jeg skal være helt ærlig, så kan jeg ikke rigtig huske hvordan det var, da jeg var på p-piller, men der har helt sikkert ikke været ret meget.

Er der andre der intet udflåd har eller ved noget som helst om hvad det kan betyde?

På forhånd tak for input, Anna.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

modesty

Udflåden hænger jo sammen med menstruations/ægmodnings cyklussen, så ja, det har højst sandsynligt noget at gøre med at du ikke har fået menstruation endnu.

Tag en snak med din læge hvis det er noget der bekymrer dig. Det synes jeg godt at du kan "tillade" dig efter 12 uger. 

Anmeld

18. juni 2011

AnnaB.

modesty skriver:

Udflåden hænger jo sammen med menstruations/ægmodnings cyklussen, så ja, det har højst sandsynligt noget at gøre med at du ikke har fået menstruation endnu.

Tag en snak med din læge hvis det er noget der bekymrer dig. Det synes jeg godt at du kan "tillade" dig efter 12 uger. 

Ok, tak for svar.

Tror lige jeg vender den med lægen på mandag.

Go weekend .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.