Vil jeres unger falde i søvn i jeres seng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

233 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. december 2008

Stumpen

I går ville Mathilde bare ikke falde i søvn, så klokken 21 gik jeg op og tog hende med ind i seng, så vi kunne hygge og sove, men ungen faldt ikke i søvn, først da hendes far kom hjem og lagde hende i seng kl 22.15 blev der ro i det lille hus... Det er ikke første gang jeg har oplevet det..
Tager vi hende ind om natten pga. gråd falder hun i søvn, men møfler rundt i sengen...

Men er hun hos min mor falder hun i søvn sammen med mor i mors seng og ligger stille hele natten...

Mærkelig pige...

Hvordan med jeres? Kan de kun falde i søvn i deres egne senge??
(Skal siges at vi ikke putter hende andre steder, hvis vi f.eks. er hos Karstens forældre holder hun sig vågen til vi kommer hjem)
Anja...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2008

g.seerup

Til nat falder Mathilde i søvn i sin egen seng, men kommer gerne rendende på et tidspunkt i løbet af natten, og vil sove hos os, og det er meget forskelligt, hvordan hun så sover og hvor lang tid der går før hun falder i søvn. Har lagt lidt mærke til, at i hverdagen, hvor rasmus arbejder om natten og det kun er Mathilde og jeg i sengen, falder hun hurtigere i søvn end når han også er der..

Til middagslur i weekenden vil hun ABSOLUT ikke sove i sin egen seng..så hun sover i vores seng, og som regl med far ved siden af

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.