Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Ja.. lidt..Altså ud fra min cykluslængde mener jeg, at jeg er 8+1 idag. Lægen målte den først til 7+4, så 7+5 og til sidst 7+6.Hun sagde man ikke kunne være helt sikker endnu, da det kom lidt an på hvordan den lige lå i forhold til scanneren. Så et sted mellem 7+6 og 8+1
Ja.. lidt..Altså ud fra min cykluslængde mener jeg, at jeg er 8+1 idag. Lægen målte den først til 7+4, så 7+5 og til sidst 7+6.Hun sagde man ikke kunne være helt sikker endnu, da det kom lidt an på hvordan den lige lå i forhold til scanneren.
Så et sted mellem 7+6 og 8+1
Ja jeg mente ogsådu var sat et par dage før mig... Jeg er nemlig 7+6 i dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CmarianN skriver: Ja jeg mente ogsådu var sat et par dage før mig... Jeg er nemlig 7+6 i dag
Jeg tror jeg får en mere sikker termin til nakkefoldsscanningen, der burde de have lettere ved at måle den... men sådan ca...
Så kan vi lige nå alle januar-udsalgene inden den bette kommer
TbCp skriver: Jeg tror jeg får en mere sikker termin til nakkefoldsscanningen, der burde de have lettere ved at måle den... men sådan ca... Så kan vi lige nå alle januar-udsalgene inden den bette kommer
Ja mon ikke
Uha ja det er ikke dårligt hvis vi kan det
Så kan vi måske spare lidt
CmarianN skriver: Ja mon ikke Uha ja det er ikke dårligt hvis vi kan det Så kan vi måske spare lidt
Det håber jeg
linefun skriver: Fantastisk- intet mindre.. Det ligner helt bestemt en dreng
Fantastisk- intet mindre.. Det ligner helt bestemt en dreng
Hov, jeg havde slet ikke set du havde skrevet
Og jooooo det er meget tydeligt at det er en dreng
Åh hvor dejligt at se, at der er noget at se på det tidspunkt.
Skal selv scannes når jeg er 8+4, så det er jeg lykkelig for
Også dejlligt for dig, at alt er godt!
ciepige skriver: Åh hvor dejligt at se, at der er noget at se på det tidspunkt. Skal selv scannes når jeg er 8+4, så det er jeg lykkelig for Også dejlligt for dig, at alt er godt!
Jeg blev så scannet indvendig, spurgte ellers lægen om det kunne gøres udvendig, men det var vist for svært at se noget på den måde Held og lykke med scanningen, det er så livsbekræftende at se det lille hjerte slå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128