Hjemme fra scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

TbCp

Med 1 1/2 times forsinkelse kom vi endelig ind til scanning... og der lå den fineste lille spunk med hjerteblink

Åhhhh hvor var det fantastisk og hvor er vi lettede nu...

Jeg har nogle polypper på livmoderhalsen som de mener er skyld i blødningen, de tog en prøve af dem og dem skal vi så vente svar på... men det vigtigste lige nu er at min lille bebs har det godt.

De målte den til ca. 7+6, jeg mener jeg er 8+1, men det er sådan deromkring

Og så lige et lille billede... hovedet er ved krydset til højre og numsen ved det andet kryds.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Med 1 1/2 times forsinkelse kom vi endelig ind til scanning... og der lå den fineste lille spunk med hjerteblink

Jeg har nogle polypper på livmoderhalsen som de mener er skyld i blødningen, de tog en prøve af dem og dem skal vi så vente svar på... men det vigtigste lige nu er at min lille bebs har det godt.

Og så lige et lille billede... hovedet er ved krydset til højre og numsen ved det andet kryds.

Hvor super dejligt for jer  men mon ikke de har ret hvis de mener du er kortere henne?? Sådan var det også her til første scanning, der blev jeg sat fem dage tilbage 

Anmeld

18. juni 2011

TbCp

Hvor super dejligt for jer  men mon ikke de har ret hvis de mener du er kortere henne?? Sådan var det også her til første scanning, der blev jeg sat fem dage tilbage 

Hun sagde det lige kom an på hvordan den lille lå, om hun kunne måle den rigtigt. Det var også derfor hun først sagde 7+4 og bagefter 7+6, fordi hun scannede fra en anden vinkel. Det er i forhold til længden på min cyklus at jeg mener jeg er 8+1.
Men til nf-scanning må de kunne måle det bedre.

Vi er SÅ lettede!

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Hun sagde det lige kom an på hvordan den lille lå, om hun kunne måle den rigtigt. Det var også derfor hun først sagde 7+4 og bagefter 7+6, fordi hun scannede fra en anden vinkel. Det er i forhold til længden på min cyklus at jeg mener jeg er 8+1.
Men til nf-scanning må de kunne måle det bedre.

Vi er SÅ lettede!

ja oki 

Det kan jeg så sandelig godt forstå.. kender kun for mig selv frygten for at der er noget galt jo bedre og bedre man får det, jo mere vokser frygten  så forstår godt at jeres frygt må ha været kæmpe når du blødte.. 

Anmeld

18. juni 2011

TbCp

MorTilJanuar skriver:

ja oki 

Det kan jeg så sandelig godt forstå.. kender kun for mig selv frygten for at der er noget galt jo bedre og bedre man får det, jo mere vokser frygten  så forstår godt at jeres frygt må ha været kæmpe når du blødte.. 

Ja det var bare ikke sjovt, og selvom alle sagde at mange pletbløder undergraviditeten, så kunne jeg slet ikke finde ro i det..

Men nu har vi lægens ord på at alt er fint, og hun sagde at når man se hjerteblink nu, så er der 98-99% chance for at der kommer et barn ud af det i sidste ende.

Anmeld

18. juni 2011

Kris89

Hvor er det dejligt for jer Sagde jo det nok skulle gå

Men bliver nu noget spændt på selv at få lov at se min lille bebs på skærmen, når man nu ser din 

Anmeld

18. juni 2011

TbCp

Kris89 skriver:

Hvor er det dejligt for jer Sagde jo det nok skulle gå

Men bliver nu noget spændt på selv at få lov at se min lille bebs på skærmen, når man nu ser din 

Ja det er bare en kæmpe lettelse!!!!

Anmeld

18. juni 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Ej hvor er det bare dejligt 

Og skønt for Jer at få lov til at se den bette for første gang 

Anmeld

18. juni 2011

TbCp

-Sigrid- skriver:

Ej hvor er det bare dejligt 

Og skønt for Jer at få lov til at se den bette for første gang 

Jeg er SÅ lettet!!!!

Og jeg har åbenbart brugt utrolig mange kræfter på at spekulere og bekymre mig så jeg faldt i søvn på sofaen da vi kom hjem... og sov 3 timer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.