Skrøne eller ej :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

onlyme

Hej <3

Hvad siger i piger, er det en skrøne at sex kan sætte en fødsel igang ?

34+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

MorTilMalene

fisk.. men dagen før jeg fik veer havde vi sex...

men tror mere det var tilfældigt... ved det ikk.. griner..

Anmeld

18. juni 2011

Rockertand

onlyme skriver:

Hej <3

34+0

Det er en skrøne, MEN.......det er prostaglandin (som er i sæd) i STORE mængder der kan sætte gang i fødslen (stikpiller til igangsættelse indeholder en af-art af prostaglandin), men det er altså væsentligt større mængder end en normal mand kan producere. Hvis du går i fødsel efter sex, så ville du være gået i gang alligevel

Anmeld

18. juni 2011

chael

onlyme skriver:

Hej <3

34+0

Ja det er en skrøne.

For ellers så burde sex jo kunne sætte fødselen igang under hele forløbet, og det skulle det jo meget gerne ikke gøre, hvis man ikke er så langt henne, eller lige er blevet det.

Så JA, helt sikkert en skrøne

Det er jo baby der udskiller et hormon der gør den er modenet og klar til fødsel. Der kan være faktorer som stress og overbelastning der gør at man gå igang tidligere, men det er fordi det også har en negativ indvirkning på barnet.

Sex burde ikke have en negativ indvirkning

*Camilla 25+3

Anmeld

18. juni 2011

SussieThyssen

onlyme skriver:

Hej <3

34+0

Ja og nej.

I sæden hos manden findes der rent faktisk det samme hormon, som man bruger i stikpiller til at sætte fødslen igang..og sammen med det + selve sexakten, kan det somme tider give det sidste lille skub, hvis fødslen er lige op over.
Så sex du bare væk, hvis du er lige ved og næsten...det kan ihverttilfælde ikke skade

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. juni 2011

SussieThyssen

chael skriver:

Ja det er en skrøne.

For ellers så burde sex jo kunne sætte fødselen igang under hele forløbet, og det skulle det jo meget gerne ikke gøre, hvis man ikke er så langt henne, eller lige er blevet det.

Så JA, helt sikkert en skrøne

Det er jo baby der udskiller et hormon der gør den er modenet og klar til fødsel. Der kan være faktorer som stress og overbelastning der gør at man gå igang tidligere, men det er fordi det også har en negativ indvirkning på barnet.

Sex burde ikke have en negativ indvirkning

*Camilla 25+3

Læs hvad jeg har skrevet

Anmeld

18. juni 2011

Mira0911

Jeg tror ikke en dyt på det... 

Anmeld

18. juni 2011

chael

FEJL

Anmeld

18. juni 2011

DLM

tja kæresten og jeg havde sex om aftenen om lørdagen og kl 01:00 fik jeg veer og sønnike er født kl 13:01 om søndagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.