Bettemandens bolig 25+6! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Nessie

BabyBambi skriver:

Taark... Er spændt på at se hvor stor bettemanden i maven er(når jordemoder kan begynde at skønne det), for jeg synes godt nok maven er begyndt at vokse til hehe...

Jeg var ved lægeundersøgelse i uge 29-30, tror jeg det var, og der beroligede lægen mig med at maven ikke ville vokse ret meget mere, bare ændre facon

Synes den voksede lidt i ryk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Frejsmor

Nessie skriver:

Jeg var ved lægeundersøgelse i uge 29-30, tror jeg det var, og der beroligede lægen mig med at maven ikke ville vokse ret meget mere, bare ændre facon

Synes den voksede lidt i ryk

Jeg har nu ikke noget imod en stor mave hehe, synes jo større den bliver jo smukkere bliver den også... Meen jeg kan godt blive lidt nervøs for om jeg skal have en kæmpe baby hehe, men nu må vi se..

Her vokser den også lidt i ryk synes jeg, og så kan det godt virke lidt overvældende når man "fra den ene dag til den anden" står op og ser en kææmpe mave hehe..

Anmeld

18. juni 2011

Nessie

BabyBambi skriver:

Jeg har nu ikke noget imod en stor mave hehe, synes jo større den bliver jo smukkere bliver den også... Meen jeg kan godt blive lidt nervøs for om jeg skal have en kæmpe baby hehe, men nu må vi se..

Her vokser den også lidt i ryk synes jeg, og så kan det godt virke lidt overvældende når man "fra den ene dag til den anden" står op og ser en kææmpe mave hehe..

Sådan havde jeg det også, men den var nu ved at være for stor til sidst

Jeg hvde en KÆMPE mave og fik en dreng på 4.090 g og 54 cm, så han var da ikke en af de største, men absolut heller ikke den mindste

Det er altså lidt sjovt at se sig selv med den kæmpe bold på maven.

Skulle jeg blive gravid igen, skal vi da helt sikkert være mere opmærksom på at få taget billeder af maven, for det er altså lidt sjovt at se, her bagefter

Anmeld

18. juni 2011

Happiness

BabyBambi skriver:

Taark søde, det er din godt nok også... Og du nærmer dig termin med hastige skridt nu, hva?

Alt går helt fint, jeg har bare lige brugt den første uge af min læseferie i Jylland hos min moar hehe, så der har ikke liige været så meget tid til at komme på baby og kigge..

Og så fik vi da også liiige bestilt barnevognen mens jeg var hjemme, deeejligt...

Håber alt går vel med dig og lillemanden?

Dejligt med lidt tid hos din moar Hvilken barnevogn endte I så med?

Det går fint her. Men kroppen er mærket af de ekstra kilo. Så ryggen, fødder og lysken har det ikke for godt. Men trøster mig med at der ikke er længe endnu.

Anmeld

18. juni 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Dejligt med lidt tid hos din moar Hvilken barnevogn endte I så med?

Det går fint her. Men kroppen er mærket af de ekstra kilo. Så ryggen, fødder og lysken har det ikke for godt. Men trøster mig med at der ikke er længe endnu.

Ja det var rigtig dejligt.. Jeg blev godt nok nusset om hehe, der blev fyldt om i vandglasset hele tiden og om jeg ikke skulle have en ekstra pude på sofa'en og et køligt fodbad til de hævede fusser og ja så blev der købt babytøj en masse med den kommende mormors penge!!

Jamen det bliver en Trille Gigant, i sort med giraf interiør..

Iih kan godt forstå kroppen er ved at være mærket af de ekstra kilo, jeg håber ikke det er alt for hårdt for dig.. Men nej der er jo ikke længe igen, han er jo stort set færdigbagt og venter bare på at komme ud og møde jer..

Har der været nogen tegn endnu på at lillemanden snart gerne vil ud?

Anmeld

18. juni 2011

Happiness

BabyBambi skriver:

Ja det var rigtig dejligt.. Jeg blev godt nok nusset om hehe, der blev fyldt om i vandglasset hele tiden og om jeg ikke skulle have en ekstra pude på sofa'en og et køligt fodbad til de hævede fusser og ja så blev der købt babytøj en masse med den kommende mormors penge!!

Jamen det bliver en Trille Gigant, i sort med giraf interiør..

Iih kan godt forstå kroppen er ved at være mærket af de ekstra kilo, jeg håber ikke det er alt for hårdt for dig.. Men nej der er jo ikke længe igen, han er jo stort set færdigbagt og venter bare på at komme ud og møde jer..

Har der været nogen tegn endnu på at lillemanden snart gerne vil ud?

Trille er ogs godt Vi har også købt en trille model. Bare med sæle i

Og dejligt med tøj til bettefisen Og mormor habde sikkert slet ikke noget imod at hive pungen frem. De kan jo gå helt amok de mødre

Jeg har en del plukveer, og de er ved at kunne mærkes en del. Ikke vildt av av, men det nærmer sig. Så håber ikke jeg skal vente for længe. Han er jo færdigbagt, og ligger klar, så JM siger det kan ske når som helst. Men som hun siger der kan gå dage eller uger... Vi hepper på lidt imellem herhjemme

Anmeld

19. juni 2011

Frøken J.

DEn bærer du bare super flot!  

Anmeld

19. juni 2011

Frejsmor

Frøken J. skriver:

DEn bærer du bare super flot!  

Iih taark!!

Anmeld

19. juni 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Trille er ogs godt Vi har også købt en trille model. Bare med sæle i

Og dejligt med tøj til bettefisen Og mormor habde sikkert slet ikke noget imod at hive pungen frem. De kan jo gå helt amok de mødre

Jeg har en del plukveer, og de er ved at kunne mærkes en del. Ikke vildt av av, men det nærmer sig. Så håber ikke jeg skal vente for længe. Han er jo færdigbagt, og ligger klar, så JM siger det kan ske når som helst. Men som hun siger der kan gå dage eller uger... Vi hepper på lidt imellem herhjemme

Jeps jeg synes altså bare den er super lækker og så kan næsten alt tages af og vaskes og sp er den bare super flot og klassisk at se på synes jeg.. Ja det sagde du godt til mødregruppe-mødet.. Vi må ud og "TRILLE" lidt sammen på et tidspunkt med vores matchende barnevogne..

Hehe nej det var bestemt ikke et problem, den pung blev hevet frem maaange gange af den stolte og spændte mormor, og det sætter mor her da pris på..

Jeg alt hvad krydses kan for at lillemanden ikke lader vente på sig alt for længe endnu.. Bliver spændende at se hvad han er for en bette een..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.