Mon den er der??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

Anonym trådstarter

Kan det virkelig passe, er jeg virkelig gravid???

Tog en test i tirsdags som viste negativ.

Skulle have min mens igår, men igår aftes var den endnu ikke dukket op, så tog en test og efter ca 2,5 minut kom en svag nr 2 streg frem. Kunne ikke tro mine egne øjne, eftersom jeg næsten havde opgivet at få nr 2.

I morges tog jeg en test mere og streg nr 2 kom frem inden for 3 minutter, kan det virkelig passe????

Har ikke rigtig haft nogen symp, udover træthed. Ingen kvalme, ømme bryster eller noget, kun mens ligende smerter.

Jeg håber den er god nok.

Hva siger i piger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Lotus86

Hvis nr. 2 streg er kommet inden for tiden, ja så er den jo god nok jeg havde absolut heller ingen symptomer da jeg fandt ud af jeg var gravid.

Stort tillykke

Anmeld

18. juni 2011

Kit

Tillykke To streger er to streger!

Anmeld

18. juni 2011

FogL

Kit skriver:

Det vil jeg nu også sige! :-) 

Tillykke!

Anmeld

18. juni 2011

jeanett1988

Tillykke med det

Anmeld

18. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Kan det virkelig passe, er jeg virkelig gravid???

Tog en test i tirsdags som viste negativ.

Skulle have min mens igår, men igår aftes var den endnu ikke dukket op, så tog en test og efter ca 2,5 minut kom en svag nr 2 streg frem. Kunne ikke tro mine egne øjne, eftersom jeg næsten havde opgivet at få nr 2.

I morges tog jeg en test mere og streg nr 2 kom frem inden for 3 minutter, kan det virkelig passe????

Har ikke rigtig haft nogen symp, udover træthed. Ingen kvalme, ømme bryster eller noget, kun mens ligende smerter.

Jeg håber den er god nok.

Hva siger i piger??

Ja....det lyder sørme som den rette måde at få 2 smukke streger på! 

Stort tillykke, du skal da vist være mor! 

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

Tak for lykkeønskningerne, det er ikke helt gået op for mig endnu. Tog en test af et andet mærke her til aften og streg nr 2 kom inden for tiden, den er ikke så tydelig som kontrolstregen, men både min veninde og jeg kunne begge se den unden problemer.

Er i uge 4+0 i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.