Trissemusen 30 år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.799 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

Zafir

Jeg er bare HELT vildt godt tilfreds
Jeg har ladet mig inspirere af min søde veninde Kathrines kælenavn og 'kunstnernavn' Trissemusen og jeg syntes bare helt vildt at det hele faldt i hak, som jeg havde forestillet mig, trods af at jeg ikke mener at mine modellerings skills er særlig misundelsesværdige... MEN - min trisse og min symus er blevet helt vildt gode syns jeg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Dot D

Nåååååååååårh, hvor er den sød Så kan du altså også godt lære det med blomsterne

Anmeld

19. juni 2011

Zafir

Dot D skriver:

Nåååååååååårh, hvor er den sød Så kan du altså også godt lære det med blomsterne

Tak. er også super stolt. Syntes også kagen som helhed blev helt i top. En af mine bedste.
Jeg gjorde nogen ting anderledes som jeg har liter i cake boss. Blandt andet at jeg gav den smør creme inde i kanten mellem lagene inden jeg fyldte den. Så blev den helt perfekt skarp og jeg kunne smøre den op på 5 min bagefter, da den var stivnet. Så mega Fedt trick. :-)

Anmeld

19. juni 2011

Dot D

Zafir skriver:

Tak. er også super stolt. Syntes også kagen som helhed blev helt i top. En af mine bedste.
Jeg gjorde nogen ting anderledes som jeg har liter i cake boss. Blandt andet at jeg gav den smør creme inde i kanten mellem lagene inden jeg fyldte den. Så blev den helt perfekt skarp og jeg kunne smøre den op på 5 min bagefter, da den var stivnet. Så mega Fedt trick. :-)

Sådan har jeg altid gjort, det er nemlig et ret godt trick

Anmeld

20. juni 2011

Zafir

Dot D skriver:

Sådan har jeg altid gjort, det er nemlig et ret godt trick

Så man kan godt lære lidt af at se amerikanske kage programmer hehe. Hvis man lige tager 3-4 cm af laget med smørcreme... Bvadr...

Anmeld

20. juni 2011

Dot D

Zafir skriver:

Så man kan godt lære lidt af at se amerikanske kage programmer hehe. Hvis man lige tager 3-4 cm af laget med smørcreme... Bvadr...

Det kan man

Jamen, de er jo nødt til at putte alt det på til de tørre kager, de laver, hi hi hi

Anmeld

20. juni 2011

Zafir

Dot D skriver:

Det kan man

Jamen, de er jo nødt til at putte alt det på til de tørre kager, de laver, hi hi hi

Jeg har også tit tænkt over, hvorfor de laver så kedelige kager... de ser ud af en helt masse, men Nøj hvor er de kedelige... Mmm....

Anmeld

20. juni 2011

Dot D

Zafir skriver:

Jeg har også tit tænkt over, hvorfor de laver så kedelige kager... de ser ud af en helt masse, men Nøj hvor er de kedelige... Mmm....

Jeg tror, det går under princippet: USA, stort og flot - uden(lækkert) indhold

Anmeld

20. juni 2011

Zafir

Dot D skriver:

Jeg tror, det går under princippet: USA, stort og flot - uden(lækkert) indhold

Ja. Helt sikkert. Men jeg skal prøve de der cereal treats. Fandt en opskrift på Kellogs hjemmeside. meget usund Musli bar...

Anmeld

6. juli 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hold da op, den blev satme flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.