Jeg er altså stolt af min "lille" dreng! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Maria-s

Ej jeg er NØDT til lige at komme med et lille stolt indlæg omkring min Noah

Altså vi havde jo SP her i onsdags, en dag før Noah blev 3 måneder. Vægten sagde 6,66 kg (the  number &nbsp og han blev målt til 66 cm. (ved ikke lige hvad der sker med alle de 6 taller?? ) Nå men anyways jeg har jo kørt udelukkende amning den sidste månede efter sidste samtale med SP, så det var lidt et kontrolbesøg for at tjekke at han tog fint nok på alligevel, og det gør han jo så

Derudover var hun meget imponeret over at han allerede har "fundet" sine fødder, hun sagde at det normalt først skete ved de 5 måneder, så mor her voksede lige 5 cm Men ellers så er han jo også begyndt at lege med sit legetøj og TUMLER rundt. Han kan endnu ikke kravle rigtigt, men han møffer med sine ben som jeg ved ikke hvad. Han ligger aldrig som vi lagde ham når vi kommer hen til seng eller kravlegård 5 min senere. Han Kravler med sine ben (numsen lige op i vejret) men hans arme er ikke helt særke nok endnu til at holde overkroppen samtidig. Og så her i dag lykkedes det ham med BEGGE hænder at gribe mine tommelfingre for at komme op at sidde og stå!! Jeg holdte simpelthen mine tommelfingre hen foran ham og så greb han lige så fint ud omkring dem med sine dejlige små finge!! VEd godt det er en lille ting sikkert, men jeg er bare så stolt af ham og synes det går så ufattelig stærkt. Inden vi får set os om, kravler han afsted så vi er nødt til at forsyne ham med en GPS for at holde styr på ham!!

Ja og så laver han pruttelyde med sin dejlige mund og hviner og er han helt opppe at ringe kan han grine

Ej jeg var bare nødt til lige at skrive herinde, i må bære over med mig

Hilsen en STOLT mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Lilje82

Skønt og positivt indlæg Du har al mulig grund til at være en stol moar

Anmeld

17. juni 2011

Marco2

Hvor er det fedt at det går godt. Og han vil da frem i verden den kære Noah. Det er da super at han er så langt fremme udviklingsmæssigt. Og ja, det kan du da være stolt af. Han er meget længere end Smilla som trods alt er 5 mdr nu. 

Og prale-indlæg er vel det siden her er til 

AG

Anmeld

17. juni 2011

AnneBJ

Der må prales alt det den overhovedet kan trække!! Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det - Felix kan i dag, med sine 2 mdr. og 17 dage, trækkes op i siddende stilling i armene. Arhmen han er jo dygtig!

Fedt at amningen bare dur, det er da bare lækkert!

God weekend til Jer 

Anmeld

17. juni 2011

CA

Pral pral pral - og bliv ved! Vi elsker at høre hvordan det går og hvad de lærer! Jeg synes det skal fejres hver gang Johannes lærer noget nydt (og helst med kage)! Så bliv endelig ved!!

Hvor er han da også bare vildt dygtig af sin alder. Jeg er målløs!!

Anmeld

17. juni 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Jeg synes det skal fejres hver gang Johannes lærer noget nydt (og helst med kage)! 

Anmeld

18. juni 2011

Maria-s

Åh piger tak for jeres søde indlæg  De varmer så meget.

AG: Ja han er også den der "kan mest" i min IRL mg, selvom han er den yngste (ikke fordi der er den store aldersforskel, men alligevel ) hihi ja det er så dejligt at man godt må prale herinde, uden at folk er ved at kaste op! Smilla er jo også så fin lille og lækker, hun skal bare ligge der og ose og være mums, hendes far skal tids nok have travlt med at holde hankønsvæsnerne fra døren!!

Carina: Ja herhjemme går vi også i total selvsving hvergang han gør noget nyt!

Anne: Ja det er så FEDT når de begynder på at kunne hive sig op at sidde og stå! Her begyndte Noah også rigtig tideligt på det, jeg var nervøs for om hans krop kunne holde til det, men som SP sagde; Altså hvis det er ham selv der vil og gør det, så kan han jo også holde til det! Så længe det er dem selv der gør det og de ikke bliver sat i fx hoppegynge eller andet hvor de ikke "kan sige fra" eller selv mærke at de bliver trætte, ja så er det fintfint

Anmeld

18. juni 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Pral pral pral - og bliv ved! Vi elsker at høre hvordan det går og hvad de lærer! Jeg synes det skal fejres hver gang Johannes lærer noget nydt (og helst med kage)! Så bliv endelig ved!!

Anmeld

18. juni 2011

Lilje82

Carina87 skriver:

Anmeld

19. juni 2011

sandratobias

Ej hvor er det flot.. 
Er godt nok imponeret over det med fødderne.. Amanda er 4 måneder og har ikk fundet dem endnu.. Ser kun på dem når hun ka.. heeh...   dygtig dreng..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.