Ej jeg er NØDT til lige at komme med et lille stolt indlæg omkring min Noah 
Altså vi havde jo SP her i onsdags, en dag før Noah blev 3 måneder. Vægten sagde 6,66 kg (the
number 

og han blev målt til 66 cm. (ved ikke lige hvad der sker med alle de 6 taller??
) Nå men anyways jeg har jo kørt udelukkende amning den sidste månede efter sidste samtale med SP, så det var lidt et kontrolbesøg for at tjekke at han tog fint nok på alligevel, og det gør han jo så 
Derudover var hun meget imponeret over at han allerede har "fundet" sine fødder, hun sagde at det normalt først skete ved de 5 måneder, så mor her voksede lige 5 cm
Men ellers så er han jo også begyndt at lege med sit legetøj og TUMLER rundt. Han kan endnu ikke kravle rigtigt, men han møffer med sine ben som jeg ved ikke hvad. Han ligger aldrig som vi lagde ham når vi kommer hen til seng eller kravlegård 5 min senere. Han Kravler med sine ben (numsen lige op i vejret) men hans arme er ikke helt særke nok endnu til at holde overkroppen samtidig. Og så her i dag lykkedes det ham med BEGGE hænder at gribe mine tommelfingre for at komme op at sidde og stå!!
Jeg holdte simpelthen mine tommelfingre hen foran ham og så greb han lige så fint ud omkring dem med sine dejlige små finge!!
VEd godt det er en lille ting sikkert, men jeg er bare så stolt af ham og synes det går så ufattelig stærkt. Inden vi får set os om, kravler han afsted så vi er nødt til at forsyne ham med en GPS for at holde styr på ham!! 
Ja og så laver han pruttelyde med sin dejlige mund og hviner og er han helt opppe at ringe kan han grine 
Ej jeg var bare nødt til lige at skrive herinde, i må bære over med mig 
Hilsen en STOLT mor

Anmeld