Sommerfest kage børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Unnie

anmaj skriver:

nu er jeg lidt kagedum og forkortelserne er jeg ikke med længere end til mmf.

hvad er psc?

Det er helt ok jeg har også først luge lært det ;0) men det står for palminsmørcreme og det er den jeg bedst kan anbefale indtil videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Malli

Hvor er den bare rigtig flot...  Er selv faldet totalt for kagebageriet ... hihi...

Har du bare lavet banankage dejen, og delt den op, og så farvet med frugtfarvet/pastafarve og bagt dem enkeltvis i ovnen! Den er godt nok fin... 

Anmeld

19. juni 2011

Unnie

Malli skriver:

Hvor er den bare rigtig flot...  Er selv faldet totalt for kagebageriet ... hihi...

Har du bare lavet banankage dejen, og delt den op, og så farvet med frugtfarvet/pastafarve og bagt dem enkeltvis i ovnen! Den er godt nok fin... 

Tak... Pas på med det, det er en dyr hobby har jeg allerede fundet ud af efter en måned  

Ja og det tog super lang tid  men det var det hele værd, jeg tror det er bedre at farve drømmekage eller en anden lys kage, for den er lige gul nok en banankage og så bliver farverne ikke helt som jeg syntes de skulle værer. Har brugt det samme som jeg farver fondant med

Anmeld

19. juni 2011

Chamomile

Wow, den ser flot og lækker ud

Anmeld

19. juni 2011

Unnie

Chamomile skriver:

Wow, den ser flot og lækker ud

Mange mange tak

Anmeld

19. juni 2011

Lou87

Den blev da bare super fin
Mig må du også gerne lære og tylle sådan næste gang

Anmeld

19. juni 2011

Unnie

Lou87 skriver:

Den blev da bare super fin
Mig må du også gerne lære og tylle sådan næste gang

Hi hi det vil jeg da gerne, men så må jeg da vist igang med at øve mig, når jeg skal til at lærer fra mig  Glæder mig til vi ses igen

Anmeld

19. juni 2011

Lou87

Unnie skriver:

Hi hi det vil jeg da gerne, men så må jeg da vist igang med at øve mig, når jeg skal til at lærer fra mig  Glæder mig til vi ses igen

Du ser da ellers godt øvet ud  

Og ja jeg glæder mig også til næste gang
Det er så hyggeligt med alle jer damer. hihi.

Anmeld

19. juni 2011

Malli

Unnie skriver:

Tak... Pas på med det, det er en dyr hobby har jeg allerede fundet ud af efter en måned  

Ja og det tog super lang tid  men det var det hele værd, jeg tror det er bedre at farve drømmekage eller en anden lys kage, for den er lige gul nok en banankage og så bliver farverne ikke helt som jeg syntes de skulle værer. Har brugt det samme som jeg farver fondant med

Den er blevet så fin, du kan godt være stolt af dig selv..

Jeg lavede selv en kage i går til en 80års fødselsdag (rigtig store patter) hihi  De faldt i god jord.

Hertil aften er jeg lige blevet færdig med min søsters studenterkage, til imorgen! Man glemmer skisme fra gang til gang, hvor lang tid det tager at lave sådan et kageprojekt 

Anmeld

19. juni 2011

Unnie

Den er blevet så fin, du kan godt være stolt af dig selv..

Jeg lavede selv en kage i går til en 80års fødselsdag (rigtig store patter) hihi  De faldt i god jord.

Hertil aften er jeg lige blevet færdig med min søsters studenterkage, til imorgen! Man glemmer skisme fra gang til gang, hvor lang tid det tager at lave sådan et kageprojekt 

Ja heldigvis ellers ville man nok ikke kaste sig ud i det gang op gang  Må vi så se nogle billeder af dine kager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.