Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke.
Og nøj hvor nogen fremragende billeder. Hvor er det lille pus bare kær.
Bondepigen skriver: Tillykke!!! hvor ser I godt ud alle tre!
Tillykke!!! hvor ser I godt ud alle tre!
Frk-Lotusblomst skriver: Stort tillykke. Og nøj hvor nogen fremragende billeder. Hvor er det lille pus bare kær.
Fedt, tillykke! Må altså også lige sige rigtig gode billeder. Er bare helt vild med det af jer alle tre, der kan man bare se at I er jeres egen lille familie på tre. Det er SÅ godt. (:
STORT TILLYKKE!!! Hvor er du smuk.. glæden lyser ud af dig Dejlige billeder..
FrøkenHedegaard skriver: SÅ, kunne jeg ikke holde det hemmeligt mere Det er MIG, bag denne tråd https://www.baby.dk/debat/111170pi1/bryllup/bliver-en-gift-kvinde-den-1762011-.aspx Anders & jeg sagde JA, til hinaden i dag på Herning Rådhus - kl. 11.40. Felis sov fra det hele, det var åbenbart MEGET kedeligt Det var KUN, Anders, jeg selv og Felix der vidste det - så det kom som en KÆMPE overraskelse for familien.. MEN, ville lige dele det med jer... FØR: Rikke Merete Hedegaard - NU: Rikke MAES Hedegaard
SÅ, kunne jeg ikke holde det hemmeligt mere
Det er MIG, bag denne tråd
https://www.baby.dk/debat/111170pi1/bryllup/bliver-en-gift-kvinde-den-1762011-.aspx
Anders & jeg sagde JA, til hinaden i dag på Herning Rådhus - kl. 11.40. Felis sov fra det hele, det var åbenbart MEGET kedeligt
Det var KUN, Anders, jeg selv og Felix der vidste det - så det kom som en KÆMPE overraskelse for familien..
MEN, ville lige dele det med jer...
FØR: Rikke Merete Hedegaard - NU: Rikke MAES Hedegaard
Hvor er I super fine på billederne... Kæmpe stort tillykke... Håber I har haft en super fantastisk dag...
Stort tillykke, hvor er det bare skønt for jer
kæmpe stort tillykke
Super skønne billeder
TILLYKKE!!!!!!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128