feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.737 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. december 2008

louise skov

Hvad gør I når jeres børn har feber,jeg tænker på sover de lidt udefor,eller holder I dem helt inden for??
Min lille Emma har haft 40 i feber de sidste 2 dage,og er meget pylret,og det plejer hun aldrig at være..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2008

mette moren

jeg ville lige kontakte lægen når febern er så høj.. ellers plejer jeg at holde jamie inde men lufter ud tit. og så plejer jeg bare at lade ham ligge i ble og et tæppe held til jer med bette mus! mette

Anmeld

2. december 2008

A.

når de har sådan høj feber så skal de har noget mod det..og jeg vil kontakte lægen hvis i ikke ha gjort det..ellers af med tøjet og drikke meget væske

Anmeld

2. december 2008

louise skov

Var til læge med hende igår,og lægen sagde bare at hun skulle drikke noget,og at jeg skal holde øje med udslæt???

Anmeld

2. december 2008

MorCamilla

louise skov skriver:

Var til læge med hende igår,og lægen sagde bare at hun skulle drikke noget,og at jeg skal holde øje med udslæt???

Det var da lidt en underlig besked fra lægen, synes jeg... Vi plejer at få noget, jeg jeg kan ikke huske hvad det hedder, men noget der kan sænke hans temperatur lidt...

Anmeld

2. december 2008

Kvindemin

Er det ikke bare panodil, man kan købe på apoteket?
Vi for ikke noget for høj feber. Skal bare være opmærksomme på, om hun spiser, hvis ikke, så i hvertfald at hun for væske.

God bedring med lille mus

Anmeld

2. december 2008

Stumpen

Hvor gammel er hun?? Da min datter var 1½ havde hun også høj feber, hvor vi var ved vagtlægen og fik at vide at vi skulle give hende væske og tage hende af tøjet.. ½ månede senere fik hun feber og var fraværende, så jeg nåede til egen læge, der straks sendte os videre til børneafdelingen, da små børn IKKE skal have feber uden det tjekkes grundigt (det var hvad vi fik besked på i hvertfald)
Vi blev så også indlagt, men det er en anden historie..
Anja..

Anmeld

2. december 2008

charlottekri

jeg vil bare lige sige at lægerne i vinderup er nogle tumper!!!! har ikke gode erfaringer med dem... få en anden læges vurdering!!
mvh charlotte
god bedring med hende

Anmeld

2. december 2008

Christinahr

Pas på med at give febernedsættende. Feber er et tegn på hun er dårlig og der er noget galt - kan sagtens bare være en virus eller lign, men hvis du giver feber nedsættende kan du ikke holde styr på den rigtige kropssituation.

Hvis du har været ved egen læge, ville jeg også evt prøve vagtlægen, synes 40 i feber er meget

Anmeld

2. december 2008

twinboys

Christinahr skriver:

Pas på med at give febernedsættende. Feber er et tegn på hun er dårlig og der er noget galt - kan sagtens bare være en virus eller lign, men hvis du giver feber nedsættende kan du ikke holde styr på den rigtige kropssituation.

Hvis du har været ved egen læge, ville jeg også evt prøve vagtlægen, synes 40 i feber er meget

Lige mine ord...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.